ارسال به دیگران پرینت

رئیس فدراسیون فوتبال

عزیزی خادم:احتمالا به کسانی که واکسن زده اند اجازه ورود بدهیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بعید است در بازی سوریه بتوانیم تماشاگر داشته باشیم اما بازی چهارم مقابل کره جنوبی احتمالا بتوانیم کسانی که واکسن زدند را با کارت ویژه اجازه ورود بدهیم.


عزیزی خادم:احتمالا به کسانی که واکسن زده اند اجازه ورود بدهیم

شهاب عزیزی خادم با حضور در بخش خبری ساعت ١۴ شبکه اول سیما در خصوص برنامه های تیم ملی فوتبال گفت: به لطف خدا و دعای خیر مردم اتفاق مهمی که پس از سالها افتاد و به حقمان رسیدیم تا نخستین بازی را مقابل سوریه در تهران میزبان باشیم که می تواند کمک زیادی به مسیر صعود باشد و آن حقی که باید برای فوتبال ایران لحاظ می شد، بالاخره پس از چند سال محقق شد.

وی در ادامه اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های فشرده و علمی در دور جدید فدراسیون و رویکرد همکاری گرایانه ای که وجود دارد، تلاش زیادی در این خصوص انجام شد. همچنین از سازمان صدا و سیما که همکاری بسیار خوبی در این زمینه با ما داشت تشکر می کنم. ستاد ویژه ای برای آماده سازی جام جهانی تشکیل دادیم که به نمایندگی از سازمان صدا و سیما هم آقای فروغی در این ستاد حضور دارند. امیدواریم افراد دیگری از دولت نیز به ستاد اضافه شوند. فوتبال جلوه اتحاد ملی ماست.

رئیس فدراسیون گفت: تمام کارهای ویزای تیم سوریه برای حضور در تهران انجام و تحویل وزارت خارجه شده و روز دوشنبه ٣٠ آگوست تیم سوریه وارد می شود. همچنین ناظران و تیم داوری نیز به تهران سفر می کنند. همه چیز برای بازی با سوریه برنامه ریزی شده و آماده است. نکته مهمی باید به آن اشاره کنم این است که در فرایند و پروسه این میزبانی دیدیم که هر موقع با نیت خالص کنار هم و همدل باشیم، موفق می شویم.

وی تاکید کرد:امروز شاهد نمایش وفاق در کشور بودیم و پس از چند سال میزبانی بازگشت و امیدواریم زمینه ساز میزبانی های دیگر فراه شود. فضای سنگین کووید ١٩ دامن‌گیر کل جهان شده و می بینیم احتمال دارد رقابت های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی به کشورهای دیگری انتقال یابد. اما برنامه ریزی بازی سوریه انجام و کارهای لازم ساماندهی شده است، اما از فردا بی خبریم.

عزیزی خادم در ادامه در خصوص حضور تماشاگران در مسابقاتی که به میزبانی ایران برگزار می شود، اظهار داشت: با afc وارد تعامل خوبی شدیم. به هرحال این نهاد نیز الزامات خاص خودش را دارد و باید با یک رفتار تعاملی، هماهنگی با این نهاد بالادستی و نیز سازمان های داخلی، کار را پیش ببریم تا رضایت افکار عمومی فراهم شود. بازی اول در پیش است و همه کارها برای انجام در تهران انجام شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: درباره حضور تماشاگران در بازی اول را بعید می دانم، اما بعد از آن باید به دوحه سفر کنیم و بازی سوم در امارات و بازی چهارم مقابل کره جنوبی است و احتمالا بتوانیم کسانی که واکسن زدند را با کارت ویژه اجازه ورود بدهیم. امیدواریم موجب خشنودی و خوشحالی مردم شویم که بزرگترین سعادت دنیوی و اخروی است.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: یار دوازدهم تاکید رییس سازمان صدا و سیما بود و قرار شد سازمان و رسانه‌ها برنامه‌ریزی مبسوطی داشته باشند. از رسانه هایی که تیم ملی را مورد تکریم قرار می دهند باید تشکر کنم. همه باید وظایف مان را برای خشنودی مردم پیش ببریم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه