ارسال به دیگران پرینت

رئیس جمهور: سامانه شاد باید در کنار آموزش حضوری دانش‌آموزان وجود داشته باشد

رئیس جمهور، گفت: سامانه شاد، امکان بسیار خوبی است که باید همچنان در کنار آموزش حضوری دانش‌آموزان وجود داشته باشد و آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی مکمل یکدیگر هستند.

رئیس جمهور: سامانه شاد باید در کنار آموزش حضوری دانش‌آموزان وجود داشته باشد

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، عصر شنبه 30 مرداد، در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: برای بازگشایی مدارس ضروری است ضمن برنامه‌ریزی برای تداوم آموزش‌های مجازی، وزارت آموزش و پرورش با همکاری وزارت بهداشت و درمان پروتکل‌های بهداشتی لازم برای آموزش‌های حضوری را نیز تدوین کنند تا در صورت تمهید مقدمات لازم، به صورت تدریجی امکان آموزش‌های حضوری نیز فراهم گردد.

وی تأکید کرد: برای آغاز آموزش حضوری دانش‌آموزان لازم است واکسیناسیون کلیه مرتبطان نظام آموزشی در مدارس اعم از معلمان، مدیران، رانندگان سرویس‌های مدارس و والدین دانش‌آموزان نیز به سرعت واکسینه شوند و امکان واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز توسط وزارت بهداشت بررسی گردد.

رئیس‌جمهور درباره بازگشایی مدارس تصریح کرد: باید با زدن واکسن به معلمان،‌ دانش‌آموزان و حتی والدین آنان، زمینه را برای بازگشایی مدارس آماده کرد و در این راستا باید آموزش و پرورش زیرساخت‌های لازم را فراهم سازد و با همکاری وزارت بهداشت و درمان، اصول بهداشتی مربوط به بازگشایی مدارس را تدوین کند.

وی تأکید کرد: سامانه شاد، امکان بسیار خوبی است که باید همچنان در کنار آموزش حضوری دانش‌آموزان وجود داشته باشد و آموزش حضوری در کنار آموزش مجازی مکمل یکدیگر هستند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه