ارسال به دیگران پرینت

تلاش سفارت ایران در برلین برای خرید واکسن کرونا از آلمان

سفارت ایران در آلمان اعلام کرد که این نمایندگی تاکنون توانسته بیش از یکصد هزار یورو انواع تست تشخیص کرونا از طریق کمکهای هموطنان مقیم بیش از ۶۰ تن تجهیزات ضروری مبارزه با کرونا از جمله دستگاه‌های« ونتیلاتور» و «پی سی آر »و دیگر تجهیزات ساخت معتبرترین شرکت‌های آلمانی را از محل کمک‌های دولت آلمان بالغ بر میلیون‌ها یورو با کمک شرکت هواپیمایی قطر به ایران ارسال کند.

تلاش سفارت ایران در برلین برای خرید واکسن کرونا از آلمان

متن اطلاعیه سفارت ایران در آلمان در این ارتباط به این  شرح

است:«سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین جهت تنویر افکار عمومی و تقدیر از هم وطنان مقیم انسان‌دوست تاکنون توانسته بیش از یکصد هزار یورو انواع تست تشخیص کرونا از طریق کمک‌های هموطنان مقیم بیش از ۶۰ تن تجهیزات ضروری مبارزه با کرونا از جمله دستگاه‌های ونتیلاتور و پی سی آر و دیگر تجهیزات ساخت معتبرترین شرکت‌های آلمانی را از محل کمک‌های دولت آلمان بالغ بر میلیون‌ها یورو با کمک شرکت هواپیمایی قطر به ایران ارسال دارد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین با اغتنام از فرصت، صمیمانه از مراجع و مقامات آلمانی و مسوولان شرکت هواپیمایی قطر به خاطر این همکاری و مساعدت‌های ایرانیان مقیم سپاسگزاری می‌کند.

لازم به ذکر است که تلاش‌های این نمایندگی برای تهیه کمک‌های بیشتر مشتمل بر درخواست خرید واکسن از دولت آلمان و ارسال آن به میهن عزیزمان کماکان بدون وقفه ادامه دارد.»

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه