ارسال به دیگران پرینت

نزدیک شدن سجاد شهباززاده به پرسپولیس در صدر پربازدیدترین‌های ورزشی

مدیر پرسپولیسی در صدر پربازدیدترین اخبار ورزشی شهر خبر قرار گرفت

نزدیک شدن سجاد شهباززاده به پرسپولیس در صدر پربازدیدترین‌های ورزشی

مدیر پرسپولیسی در صدر پربازدیدترین اخبار ورزشی شهر خبر قرار گرفت

به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش از این باشگاه خداحافظی کرد. آذری با لحنی گلایه آمیز نوشته است: کاش حرمت آدم‌ها را حداقل یک روز حفظ می‌کردیم  

دومین خبر پربازدید با عنوان نشانه‌ای جدید از نزدیک شدن سجاد شهباززاده به پرسپولیس، منتشر شده است. با وجود اخبار و جابجایی‌های صورت گرفته در بازار، اما به نظر نمی‌رسد هیچ کدام از آن‌ها به جذابیت ماجرای انتقال احتمالی سجاد شهباززاده از سپاهان به پرسپولیس باشد. آقای گل فصل پیش لیگ برتر به پرسپولیس نزدیک شده و حتی عنوان شده قرار است روز دوشنبه به طور رسمی قراردادش را منعقد کند.

در خبرها آمده بود که سپاهان مهاجم پدیده، قاسمی نژاد را می‌خواهد و مجیدی به دلیل سن بالای این بازیکن قید او را زده است. در حالی که به فرض لوسیانو پریرا دو سال بزرگتر از قاسمی نژاد است ولی در لیست فرهاد حضور دارد. طبق شنیده های ما مجیدی به طور جدی امین را می خواهد و اصرار زیادی هم به جذب او دارد. در روزهای آینده احتمال جدایی قایدی و حتی مطهری از استقلال بیشتر می شود و شیخ دیاباته هم که رفته است. این مطلب نیز با بازدید زیادی مواجه شد.

دیگر خبر پربازدید در خصوص رقم عجیب مدافع استقلال برای قرارداد یک ساله بود. خبری درباره محمد دانشگر منتش کرده که عجیب و باورنکردنی است؛ در این گزارش عنوان شده که محمد دانشگر به یکی از مشتریان لیگ برتری اش گفته با رقم ۱۵ میلیاردتومان برای یک فصل حاضر است قرارداد ببندد که این پیشنهاد در لحظه بسته شده است.

این رقم از آنجا برای یک مدافعی در سطح دانشگر باورنکردنی به نظرمی‌رسد که پرسپولیسی‌ها حاضر به پرداخت چنین رقمی به احمد نوراللهی نشده اند تا او هم ساز جدایی بزند. به هر روی انتشار چنین خبری نشان می‌دهد استقلال هم اگر مایل به حفظ دانشگر باشد کار سختی برای راضی کردن او دارد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به خبر ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند

 

منبع : شهر خبر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه