ارسال به دیگران پرینت

درخواست معاون هماهنگی توانیر از مردم :

استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنید

معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: مردم هرجا از حضور استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز آگاه شدند آن را به شرکت های توزیع برق معرفی کنند.

استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنید

غلامعلی رخشانی مهر روزشنبه در گفت‌وگویی افزود: اکنون و با توجه به دمای هوا در کشور، همچنان شاهد فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز هستیم که باعث افزایش مصرف شده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس با مقام های قضایی و نیروی انتظامی هماهنگ شده و هرجا و در هر کارخانه ای برای استخراج غیر مجاز رمزارز استفاده شود، ضمن جمع آوری دستگاه ها برق آن محل قطع و امکان وصل مجدد آن به زودی میسر نخواهد شد.

معاون هماهنگی توانیر خاطرنشان کرد: بنابراین مردم هر جا و هر زمان از وجود استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز مطلع شدند آنها را در اسرع وقت معرفی کنند.

رخشانی مهر گفت: امروز مشترکان ۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات بیشتر برق مصرف کردند و این میزان بیشتر از آن سقفی است که شرکت مدیریت شبکه برق ایران تعیین کرده است.

وی ادامه داد: به غیر از مناطق مرکزی ایران شامل اصفهان، یزد، مرکزی و همدان بقیه نقاط میزان مصرف بسیار بالایی دارند که باید مدیریت کنند.

معاون هماهنگی توزیع نیروی برق ایران افزود: بخش اداری نیز بالاترین میزان مصرف را دارد که همکاران توزیع مراجعه کرده و به تعدادی از آنها هشدار قطع برق داده اند.

رخشانی مهر به مدیران شرکت ها و دستگاه های اداری اخطار داد اگر رعایت مصرف نداشته باشند، برق آنان قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز با مشکل روبرو هستیم که نیاز به همکاری بیشتر بخش خانگی و تجاری است.

معاون توانیر گفت: بخش صنعت همکاری خوبی دارند و لذا ضروری است بخش خانگی و تجاری هم همکاری خود را افزایش دهند.

رخشانی مهر افزود: امروز با ۲ هزار و ۸۰۰ مگاواتی افزایش مصرف روبرو شدیم و براین اساس خاموشی هایی در برخی نقاط اعمال شده که طبق جدول برنامه ریزی شده بوده است.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه