ارسال به دیگران پرینت

درخواست واردات ۱ میلیون دُز واکسن کرونا برای توزیع توسط سپاه مشهد

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: سپاه امام رضا (ع) در نگاهی فراگیرتر درخواست وارد کردن یک‌ میلیون دُز واکسن را برای ۵۰۰ هزار نفر به‌طور رسمی ارائه کرده است تا با عاملیت سپاه، مردم از نفع این واکسیناسیون بهره‌مند شوند.


درخواست واردات ۱ میلیون دُز واکسن کرونا برای توزیع توسط سپاه مشهد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جلسه قرارگاه عملیاتی مردمی شهید سلیمانی در مشهد گفت: به لطف هماهنگی‌هایی که با آستان قدس رضوی صورت گرفته است مرکز مخصوص بستری و درمان بیماران کرونایی در زائرسرای رضوی ایجاد خواهد شد و سپاه استان نیز در تعامل کامل با تولیت آستان قدس رضوی در پروژه ساخت این مرکز مشارکت خواهد کرد.

سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری با بیان اینکه از مدت‌ها قبل برای واکسیناسیون برنامه‌ریزی دقیقی انجام‌ شده است افزود: معتقد هستیم که اگر روند ارائه واکسن به مردم تسریع شود می‌توان تا حد زیادی از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

وی گفت: برای تحقق این هدف، ۱۰۰ هزار نفر از حاشیه‌نشینان شهر مشهد هدف‌گذاری شده‌اند و سپاه امام رضا (ع) در نگاهی فراگیرتر درخواست وارد کردن یک‌ میلیون دُز واکسن را برای ۵۰۰ هزار نفر به‌طور رسمی ارائه کرده است تا با عاملیت سپاه، مردم از نفع این واکسیناسیون بهره‌مند شوند.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۵۲۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع فوت شدگان به ۹۶ هزار و ۷۴۲ نفر رسید.

 از دیروز تا امروز ۲۲ مردادماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۱۱۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۷۰۷ نفر از آنها بستری شدند.

تاکنون ۱۴ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۴۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۷۷۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۴۱۷ دُز رسید.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه