ارسال به دیگران پرینت

ارز دیجیتالی وارد دنیای فوتبال شد | ارز دیجیتال به پرداخت دستمزد مسی کمک خواهد کرد

رفتار چین در بازار طلا جرقه صعود قیمت عنوان می شود،باشگاه پی اس جی اعلام کرد که توکن هواداری ارز دیجیتال پی اس جی روانه بازار شده است و هواداران می توانند آن را بخرند به نظر این تصمیم برای پرداخت مسی است.

 ارز دیجیتالی وارد دنیای فوتبال شد  |  ارز دیجیتال به پرداخت دستمزد مسی کمک خواهد کرد

معاملات آتی طلا روز پنجشنبه اندکی کاهش یافت و از صعود بیش از 1 درصدی روز چهارشنبه کاسته شد. چینتان کارنانی ، مدیر تحقیقات Insignia Consultants گفت: قیمت ها در کوتاه مدت "بستگی به قدرت اقتصاد ایالات متحده دارد."

او گفت که چشم انداز اقتصاد آمریکا برای سه ماهه چهارم و سال آینده تعیین می کند که فدرال رزرو چه زمانی شروع به توقف سیاست های انبساطی می کند.

قیمت هر اونس طلای دسامبر(دی) 1.50 دلار یا حدود 0.1٪ کاهش یافت و به 17751.80 دلار رسید.

به نظر می رسد طلا در صعود ناگهانی قرار دارد زیرا در آگوست سال گذشته این فلز گرانبها به بالاترین رکورد 2050 دلار در هر اونس رسید اما از آن تاریخ قیمت طلا نزولی بوده است.

جان لافورگ ، رئیس استراتژی دارایی های واقعی ولز فارگو ، گفت:« طلا 12 ماه شدیدی داشته است ، حداقل به صورت نسبی. متوسط کالاها (با استفاده از شاخص کالای بلومبرگ) از اوت سال 2020 34 درصد افزایش یافته است ، در حالی که قیمت طلا 12 درصد کاهش یافته است. آیا این ما را به وحشت انداخت؟

قیمت تولیدکننده بیشترین افزایش سالانه خود را در بیش از یک دهه در 12 ماه تا ژوئیه نشان داد ، دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزها روز پنجشنبه افزایش یافت ، که نشان می دهد فشارهای تورمی همچنان قوی است.

چرخه های صعودی کالایی به "رهبری چرخشی" معروف هستند ، بدین معنا که روند صعودی در یک کالا را می توان با یک روند صعودی قوی تر در کالای دیگر در همان چرخه جایگزین کرد. لافورگ در گزارشی گفت دقیقاً این همان اتفاقی است که افتاده است.او نوشت: "قیمت طلا در نیمه اول سال 2020 یکی از بهترین دارایی ها بود. از آن زمان تا کنون نفس راحتی کشیده و رهبری کالاها را نفت و مس  بر عهده گرفته اند."

او افزود: انتظار می رود طلا در دوره صعودی فعلی موقعیت رهبری خود را از سر بگیرد. و جرقه ای که باعث افزایش مجدد طلا شده به احتمال زیاد چین خواهد بود.لافورگ گفت و این در حال حاضر در حال روشن شدن است.

وی گفت: "خریدهای چین در چند ماه گذشته بسیار جالب بوده است. اگر واردات طلای چین را از طریق هنگ کنگ پیگیری می کنیم به نتایج جالبی می رسیم  زیرا سرزمین اصلی چین به دلیل عدم انتشار اطلاعات به موقع طلا بدنام شده است." لافورگ گفت: "طی سه ماه گذشته ، واردات طلا از هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین از 38 تن در ماه به 154 تن افزایش یافته است. در حالی که ما در گذشته تعداد بیشتری را شاهد بودیم ، این روند معکوس است که توجه ما را به خود جلب می کند." به این اعداد یک معامله بزرگ هستند زیرا نشان می دهد خرید طلا در چین برای اولین بار در یک دهه گذشته افزایش یافته است.

با این حال قیمت طلا در پایان روز کاری در محدوده 1750 دلار در نوسان بود در کنار قیمت طلا شاخص دلار که ارزش دلار آمریکا را در برابر سبدی از 6 رقیب اندازه گیری می کند ، 0.1 درصد بالاتر از 93.019 بود.

گزارش وزارت کار روز پنجشنبه نشان داد که قیمت تولیدکنندگان آمریکا در ماه ژوئیه (تیر و مرداد) بیش از حد انتظار افزایش یافته است و نشان می دهد تورم می تواند همچنان بالا باقی بماند زیرا تقاضای شدید ناشی از بهبود به زنجیره های عرضه ادامه می دهد.

[gold]

ارزهای دیجیتالی در فوتبال

مسی در پاریس سالی 41 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت به عبارت دیگر هفته ای 563 هزار یورو و ثانیه ای 0.93 یورو دریافت می کند. اما به نظر می رسد که ارز دیجیتال اختصاصی باشگاه پاری سن ژرمن نیز به پرداخت دستمزد او کمک خواهد کرد. در حقیقت باشگاه پی اس جی اعلام کرد که توکن هواداری ارز دیجیتال پی اس جی  روانه بازار شده است و هواداران می توانند آن را بخرند.

پس از معامله به ارزش 46هزار و 700 دلار ، بیت کوین دوباره به 45هزار دلار بازگشت. 47هزار دلار یک سطح کلیدی مقاومت برای بیت کوین است زیرا نشان دهنده 50 درصد از بالاترین فروردین تا پایین ترین ماه جولای (تیر) است.

شکست بیش از 47هزار دلار می تواند در را برای 50هزار دلار برای اولین بار از 15 مه باز کند.

از نقطه ضعف ، سطح حمایت روانی 45هزار دلار تا قبل از شروع پایین ترین قیمت روز سه شنبه ، 44هزار و 680 دلار ، بسیار مناسب بوده است. همچنین بیت کوین در مجاورت میانگین متحرک 200 روزه خود نزدیک 45هزار و 160 دلار معامله می شود.

 
 

coindesk-BTC-chart-2021-08-12 (1)

 

 

 

منبع : اقتصاد نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه