ارسال به دیگران پرینت

بیت کوین | رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۲۳ هزار دلار

ارزش بیت کوین بیش از ۹ درصد در روز پنجشنبه افزایش یافت و به بالاترین رقم یعنی ۲۳۲۵۶.۹۲ دلار رسید و پیش بینی می‌شود عملکرد موفقیت‌آمیز این ارز مجازی در ۲۰۲۱ هم ادامه داشته باشد.

بیت کوین  |  رکوردشکنی بیت کوین با عبور از ۲۳ هزار دلار

ارزش بیت کوین بیش از ۹ درصد در روز پنجشنبه افزایش یافت و به بالاترین رقم یعنی ۲۳۲۵۶.۹۲ دلار رسید و پیش بینی می‌شود عملکرد موفقیت‌آمیز این ارز مجازی در ۲۰۲۱ هم ادامه داشته باشد.

بلومبرگ، ارزش بیت کوین برای اولین بار در تاریخ از ۲۳ هزار دلار گذشت. نام‌های بزرگ بیشتری در وال استریت در سال جاری میلادی به بزرگترین ارز مجازی جهان روی آورده اند.

تحلیلگران پیش بینی می‌کنند افزایش قیمت بیت کوین ادامه داشته باشد. ارزش بیت کوین بیش از ۹ درصد در روز پنجشنبه افزایش یافت و به بالاترین رقم ۲۳۲۵۶.۹۲ دلار رسید. قیمت بیت کوین در سال جاری میلادی بیش از ۳ برابر شده است. سهام مربوط به ارز مجازی در کره جنوبی، ژاپن و چین هم افزایش یافته است.

برخی عقیده دارند افزایش سرمایه‌های دیجیتال باعث تقویت بیت کوین شده است و برخی می‌گویند ضعف دلار و فشار تورم باعث رشد بیت‌کوین بوده است.

اسکات مینرد، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در موسسه گوگنهایم عقیده دارت کمبود بیت کوین و چاپ گسترده پول توسط فدرال رزرو آمریکا احتمالاً ارزش این ارز مجازی را به بیشتر از ۴۰۰ هزار دلار می‌رساند.

مایک مک گلون، استراتژیست و مفسر اقتصادی بلومبرگ در گزارشی گفت: «پایین‌ترین سطح بی‌ثباتی سالانه بیت کوین در برابر بازار سهام و طلا در پایان ۲۰۲۰ باعث ادامه عملکرد موفقیت آمیز این ارز مجازی در ۲۰۲۱ خواهد بود». وی پیش‌بینی می‌کند نسبت قیمت بیت کوین به طلا به ۱۰۰ برسد. این رقم در حال حاضر برابر با ۱۲ است.

دن گانزبرگ، مدیرعامل پلتفرم تجارت ارز مجازی هاکسرو عقیده دارد اگر بیت کوین همین شتاب خود را حفظ کند به زودی به ۳۶ هزار دلار می‌رسد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه