ارسال به دیگران پرینت

شادگان در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد

رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: شرایط در شادگان بسیار نگران کننده است و این شهرستان در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد.

شادگان در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد

رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: شرایط در شادگان بسیار نگران کننده است و این شهرستان در بدترین شرایط کرونایی قرار دارد.

نورالله طاهری پنجشنبه شب  اظهارداشت: در اورژانس بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان به جای ۱۰ تخت ۱۶ تخت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اکنون با کمبود تخت در شادگان مواجه هستیم و امیدواریم با هم افزایی سایر دستگاه ها به ظرفیت تخت های این بیمارستان اضافه شود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شادگان استقبال از واکسن کرونا در این شهرستان را ضعیف ارزیابی کرد و گفت: در بهترین حالت روزانه تنها ۲۰۰ نفر در شادگان واکسینه می‌شوند.
وی با بیان اینکه این تعداد روزانه باید به یکهزار و ۵۰۰ نفر برسد، افزود: این آمار در مقایسه با آبادان که ۲ هزار نفر و در خرمشهر یکهزار نفر است بسیار پایین تر از حد انتظار است.

طاهری بیان کرد: واکسن به تعداد کافی در شهرستان شادگان موجود است و با اینکه یک گروه سیار به منازل می رود اما بیشتر مردم از واکسن استقبال نمی‌کنند.

وی افزود: بسیاری از افراد در شادگان از واکسیناسیون استقبال نمی‌کنند و با وجود تامین واکسن همچنان با عدم استقبال از سوی گروه های هدف مواجهیم که نیاز است با فرهنگ سازی و تولید محتوا مردم را ترغیب به واکسیناسیون کنیم.

رییس مرکز بهداشت شادگان به کمبود سرم و اکسیژن در شادگان اشاره کرد و گفت: روز گذشته با ۱۹۸ بیمار جدید کرونایی رکورد مبتلایان در شادگان شکسته شد.
شادگان در ۷۰ کیومتری اهواز است و زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه