ارسال به دیگران پرینت

جنگ دکل‌ها به عراق رسید

وزارت نیرو در عراق امروز، پنج‌شنبه از دو حمله خرابکارانه به خطوط انتقال برق در استان کربلا و صلاح الدین خبر داد که منجر به خساراتی به دو دکل برق در استان کربلا و دکل برق در سامرا شد.

جنگ دکل‌ها به عراق رسید

وزارت برق عراق اعلام کرد، خطوط انتقال برق امروز، ۱۲ اوت ۲۰۲۱ هدف عملیات خرابکارانه با انفجار چندین بمب قرار گرفت که منجر به خسارت به دو دکل انتقال برق در استان کربلا شد.

در این بیانیه آمده است: حمله تروریستی صبح امروز راس ساعت چهار بامداد شامل هدف گیری دو دکل (۵۱-۵۰) دو خط (مسیب - شمال کربلا) و (مسیب - شرق کربلا) بود که منجر به افتادن دو دکل و قطع برق شد.

در این بیانیه تاکید شد، وزارت نیرو بارها در بیانیه‌های مختلف تاکید کرده این رویدادها در شرایط استثنایی فوق‌العاده کنونی تبدیل به جنگ علنی علیه وضعیت کشور با تمام جزئیات و حملات ویژه شده است.

همچنین وزارت نیرو در بیانیه‌ای دیگر از توقف خطوط انتقال برق تولیدی سامرا در جنوب تکریت در پی حمله خرابکارانه با انفجار بمب در استان صلاح الدین خبر داد.

در اینی بیانیه آمده است: صبح امروز حمله خرابکارانه بزدلانه از طریق انفجار بمب منجر به سقوط دکل شماره ۶۸ و خساراتی به دکل شماره ۶۷ و قطع کابل‌های برق بین دو منطقه العباسیه و مکیشیفه در استان صلاح الدین و نهایتا توقف فعالیت خط تولید برق سامرا - جنوب تکریت شد.

در ادامه بیانیه تاکید شده است وزارت نیرو در حال فعالیت روی این خط و نصب دکل شماره ۵۴ از طریق تلاش پیگیر بود و هدف قرار دادن آن برای بار دوم در عرض یک هفته انجام گرفته است.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه