ارسال به دیگران پرینت

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

صحبت های دکتر زالی به صورت تقطیع شده منتشر شده است

به هیچ عنوان این بخش تقطیع شده مورد تأیید دکتر زالی نبوده و این نوع انتخاب خاص از برخی صحبت های غیر رسمی موجب سوء تفاهم و برداشت نامناسب رسانه ای شده است.

صحبت های دکتر زالی به صورت تقطیع شده منتشر شده است

صحبت های امروز (چهارشنبه) منتسب به دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در خصوص رویکرد مقابله با کرونا در حالی دست به دست می شود که بخش اعظمی از آن تقطیع و با هدفی خاص از سوی برخی جریان ها در حال انتشار است.

 روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: دکتر زالی امروز ۲۰ مردادماه به مناسبت روز خبرنگار میزبان تعداد محدودی از خبرنگاران و اصحاب رسانه بود تا از تلاش های آنان در مدت مبارزه با بیماری کرونا قدردانی نماید.

از آن جایی که این جلسه کاملاً غیر رسمی و صرفاً با هدف تقدیر از تعداد محدودی از خبرنگاران برگزارشده بود، برخی از صحبت های دکتر زالی به صورت تقطیع شده و انتخابی از برخی کانال ها منتشر شده است.

این در حالی است که به هیچ عنوان این بخش تقطیع شده مورد تأیید دکتر زالی نبوده و این نوع انتخاب خاص از برخی صحبت های غیر رسمی موجب سوء تفاهم و برداشت نامناسب رسانه ای شده است.

مردم و متخصصان و اصحاب رسانه نیک می دانند که دکتر علیرضا زالی از ابتدای شیوع کرونا، شفاف، صادقانه و بدون لکنت با مردم و مسئولان سخن گفته است و هرکجا که ضرورت داشته است از تریبون های مختلف پیام خود را منتشر کرده است. لذا اگر ضرورتی ایجاب کند به صورت رسمی و در قاب و قامت رسانه ای رسمی و مورد وثوق با همه مردم و مسئولین در میان خواهند گذاشت.

در همین راستا اعلام می دارد این نوع انتشار ناقص و خام که با اهداف خاص غیر علمی و غیر اخلاقی صورت می پذیرد به مصلحت ملت شریف ایران نیست و بر تمام ما فرض است در شرایط فعلی از پرداختن به هرگونه حاشیه ای پرهیز و تلاش خود را جهت حل مشکلات بیماران کرونایی افزایش دهیم؛ همانگونه که حفظ وحدت و روحیه همدلی و نشاط مدافعان سلامت و کادر سختکوش بهداشت و درمان و ارائه اطلاعات و آگاهی لازم به مردم عزیز اولویتی مهم و حساس است.

همچنین به منظور ابهام زدایی و تصحیح برخی موارد مطروحه، دکتر زالی به زودی و طی مصاحبه ای با رسانه های رسمی به ارائه توضیحات و جزییات بیشتری خواهد پرداخت.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه