ارسال به دیگران پرینت

پدر مهدی طارمی هواداران پورتو را عصبانی کرد + عکس

روزنامه اوژوگو به مصاحبه پدر مهدی طارمی با رسانه‌های ایرانی استناد کرده و جدایی کونسیسائو از پورتو را قطعی می‌داند.

پدر مهدی طارمی هواداران پورتو را عصبانی کرد + عکس

آینده سرجیو کونسیسائو یکی از ابهامات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپاست و به نظر می رسد این مربی پرتغالی فصل بعد را در خارج از کشورش دنبال خواهد کرد و همزمان از تیم های ناپولی، اینتر و الهلال به عنوان مقاصد احتمالی کونسیسائو نام برده شد.

در حالیکه اخبار پیرامون حضور کونسیسائو در ناپولی به اوج خود رسیده است، اما دی لورنتیس مالک ناپولی در صحبت هایی با اعلام اینکه آنها به دنبال یک مربی ایتالیایی هستند، پرونده حضور کونسیسائو را در ناپل بست.

اما در این میان، استناد روزنامه پرتغالی اوژوگو به یک منبع داخل ایران برای قطعی دانستن جدایی کونسیسائو از پورتو، جالب توجه است. اوژوگو در این خصوص نوشت که پدر مهدی طارمی در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌های داخلی تأیید کرده است که کونسیسائو در پایان فصل پورتو را ترک می کند و او در دیدار پایانی اژدها، از شاگردانش خداحافظی کرده است.

استناد اوژوگو به صحبت های پدر طارمی در نوع خود جالب است ولی این مسئله نیز باعث بروز انتقاداتی از سوی هواداران پورتو شده است که باشگاه و کونسیسائو به صورت رسمی درخصوص آینده کاری خود اظهار نظری نکرده و طرفداران این تیم باید اخبار مربوط به آینده کاری سرمربی تیمشان را از زبان پدر طارمی بشنوند.

علاوه بر اوژوگو، وب سایت MSN بخش پرتغال نیز با بازتاب صحبت های پدر طارمی اعلام کرده است که جدایی کونسیسائو از پورتو قطعی است و این تیم شانسی برای حفظ سرمربی خود نخواهد داشت.

تصاویر| این اظهارات پدر طارمی در پرتغال جنجال ساز شد/ واکنش تند هواداران پورتو

تصاویر| این اظهارات پدر طارمی در پرتغال جنجال ساز شد/ واکنش تند هواداران پورتو

 

منبع : خبر ورزشی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مرتضی ارسالی در

      به نظر من پدر مهدی باید مراقب صحبت هایی که می کنه باشه تا فرزندش به حاشیه نره، مخصوصا الان که توی اوج هم هست. همیشه واکنش هوادارای یهتیم روی عملکرد بازیکنان تاثیر داره

    • Fashu Poshteh ارسالی در

      آقای طارمی « پدر » نبایست غیر حرفه‌ای عمل می‌کرد الان یه خبر یه ثانیه بعد تمام دنیا مخابره میشود . مهدی اگر میخواد تو دنیا افتخارات بزرگی کسب کنه باید حواسش رو بیشتر جمع کنه . ماشاالله الان که دیگه با تجربه است.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه