ارسال به دیگران پرینت

وزیر کشور: ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در اماکن سربسته و دسته روی در خیابان‌ها

رحمانی فضلی: با پیشنهاد وزارت بهداشت در جلسه قرارگاه امروز مصوب شد که از امشب در اماکن سربسته مراسم عزاداری نباشد و همچنین دسته روی در خیابان‌ها نیز ممنوع خواهد بود.


وزیر کشور: ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در اماکن سربسته و دسته روی در خیابان‌ها

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه قرارگاه ستاد ملی کرونا با اعلام این خبر افزود: گزارش‌های نامناسبی از رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی در برخی هیات‌های عزاداری رسیده است که ضمن تشکر از مردم عزیزی که در این شب‌ها رعایت کردند، اما انجام آ‌ن (مراسم‌های عزاداری) در اماکن سرپوشیده ما را دچار مشکل می‌کند.

وی افزود: پیشنهاد جدید با شرایط جدید با پیشنهاد وزارت بهداشت در جلسه قرارگاه امروز مصوب شد که از امشب در اماکن سربسته مراسم عزاداری نباشد و همچنین دسته روی در خیابان‌ها نیز ممنوع خواهد بود.

وزیر کشور گفت: این دو پیشنهاد در جلسه امروز قرارگاه مصوب شد و از هیات‌ها تقاضا داریم این مسایل را رعایت کنند که مسئولیت اجرای این مصوبه با سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت بهداشت خواهد بود.

آقای رحمانی فضلی افزود: بعضی مجالس در خانه‌های برگزار می‌شود که از مردم تقاضا داریم مراعات کنند که اگر هماهنگی برای همراهی نباشد نمی‌توانیم در این خصوص موفق عمل کنیم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه