ارسال به دیگران پرینت

پلیس: سیاه‌پوشان حسینی، شب هنگام در تردد از معابر دقت کنند

با توجه به رنگ و لباس تیره عزادران حسینی و تاریکی هوا و محدودیت دید رانندگان در شب‌ها، ممکن است برخی رانندگان متوجه حضور عابران پیاده نشوند و حوادث ناخواسته‌ای پیش آید.

پلیس: سیاه‌پوشان حسینی، شب هنگام در تردد از معابر دقت کنند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به عزادران حسینی که شب هنگام با لباس مشکی در سطح شهر تردد دارند، تاکید کرد: به علت دید کم رانندگان در شب هنگام مراقبت بیشتری در تردد های شهری داشته باشند.

سرهنگ "علی همه‌خانی" بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، عزاداران در تاریکی هوا با هوشیاری کامل‌تر و دقت بیشتری در محل‌ها و معابر شهر تهران تردد کنند.

وی ادامه داد: با توجه به رنگ و لباس تیره عزادران حسینی و تاریکی هوا و محدودیت دید رانندگان در شب‌ها، ممکن است برخی رانندگان متوجه حضور عابران پیاده نشوند و حوادث ناخواسته‌ای پیش آید.

این مقام انتظامی توصیه کرد: عابران پیاده از خط‌کشی عابر، پیاده‌روها و پل‌های عابر تردد کرده و حتی الامکان از کفش‌ها و شلوارهایی با رنگ روشن استفاده کنند که بیشتر در معرض دید رانندگان در شب هنگام باشند.

وی همچنین خطاب به رانندگان اظهار داشت: هنگام تاریکی هوا به ویژه در این ایام، توجه لازم را به جلو و اطراف اشته و بیش از پیش حین رانندگی توجه و دقت بیشتری نسبت به تردد عابران پیاده در سطح معابر شهر تهران داشته باشند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه