ارسال به دیگران پرینت

توصیه پلیس به عابران و عزاداران حسینی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به عابرین و عزادران حسینی توصیه کرد با تاریکی هوا مراقب تردد در معابر باشند.

توصیه پلیس به عابران و عزاداران حسینی

علی همه خانی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، نکاتی چند در خصوص تردد عزاداران گرامی در معابر در لحظات تاریکی هوا اعلام می‌گردد.

وی ادامه داد: با توجه به حرمت عزاداران به آقا امام حسین (ع) و پوشیدن لباس سیاه در این ایام، شایسته است عزاداران محترم که در معابر تردد می‌کنند، با هوشیاری کامل‌تر و دقت بیشتری در محل‌ها و معابر شهر تهران تردد نمایند.

همه خانی گفت: با توجه به رنگ و لباس تیره عزادران حسینی و تاریکی هوا و محدودیت دید رانندگان در شب‌ها، ممکن است برخی رانندگان متوجه حضور عابرین پیاده نشوند و باعث بروز حوادث ناخواسته‌ای گردند.

این مقام انتظامی توصیه کرد عابرین پیاده حتما از خط کشی عابر پیاده، پیاده روها پل‌های عابر پیاده تردد نموده و سعی کنند حتی الامکان از کفش‌ها و شلوارهایی با رنگ روشن استفاده نمایند که بیشتر در معرض دید رانندگان در شب هنگام باشند.

او توصیه‌ای هم به رانندگان داشت و گفت: رانندگان گرامی هنگام تاریکی هوا و مخصوصا در این ایام که عابرین و عزاداران حسینی، از لباس تیره و مشکی استفاده می‌نمایند، حتما توجه کافی و لازم به جلو و اطراف نموده و بیش از پیش حین رانندگی بدلیل کم شدن دید، توجه و دقت بیشتری نسبت به تردد عابرین پیاده در سطح معابر شهر تهران داشته باشند.

 

منبع : میزان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه