ارسال به دیگران پرینت

برگزاری مراسم محرم | اپلیکیشن ماسک هشدار داد

اپلیکیشن ماسک با اشاره به وخامت اوضاع کرونایی کشور خطاب به مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌های عزاداری محرم نوشت:«در آستانه ماه محرم، کشور با وخیم‌ترین سونامی کرونا روبرو است.آمار فوت از ۵۰۰ نفر در روز فراتر رفته و این فقط افرادی هستند که با نتیجه تست مثبت جان می‌بازند. کرونای دلتا به مراتب از کرونای چین و انگلیس سرایت بیشتری دارد.»

برگزاری مراسم محرم  | اپلیکیشن ماسک هشدار داد

اپلیکیشن ماسک درخواستی خطاب به مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌های عزاداری محرم درباره برگزاری مراسم محرم در شرایط شیوع سهمگین پیک پنجم کرونا منتشر کرد.

اپلیکیشن ماسک با اشاره به وخامت اوضاع کرونایی کشور خطاب به مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و هیات‌های عزاداری محرم نوشت:

«در آستانه ماه محرم، کشور با وخیم‌ترین سونامی کرونا روبرو است.آمار فوت از ۵۰۰ نفر در روز فراتر رفته و این فقط افرادی هستند که با نتیجه تست مثبت جان می‌بازند. کرونای دلتا به مراتب از کرونای چین و انگلیس سرایت بیشتری دارد.

حضور متراکم جمعیت، به خصوص در فضای سرپوشیده، حتی با ماسک و کمتر از ظرفیت، باعث ابتلای ده ها هزار و مرگ هزاران نفر در ادامه موج پنجم کرونا خواهد شد.

به حرمت خون سیدالشهدا و به احترام شهدای سلامت، از شما درخواست می‌کنیم هیچ مراسمی را به هیچ عنوان در فضای مسقف برگزار نکنید.

ریزقطرات حاوی ویروس به تدریج در فضای هیات متراکم می‌شود و به انتقال بیماری می‌انجامد.

در صورت برگزاری مراسم در فضای باز، حرکت و ازدحام جمعیت خطرناک است. لطفا از فاصله مناسب بین افراد و استفاده از ماسک اطمینان یابید.»

اپلیکیشن ماسک همچنین نموداری را منتشر کرده که روند بستری بیماران مبتلا به کرونا از ۳ ماه قبل تاکنون را در کشور نشان می‌دهد. این نمودار را می توانید به تفکیک استان‌ها در زیر ببینید.

هشدار اپلیکشن ماسک به هیات‌های عزاداری | روند بستری بیماران کرونا از ۹۰ روز قبل به تفکیک استان‌ها | همه نمودارها در حال صعود

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه