ارسال به دیگران پرینت

برق گرفتگی و سقوط سیمبان جوان

در روز حادثه «ملایی» هنگام کار بر اثر برق گرفتگی از پایه فشار ضعیف سقوط می‌کند و از ناحیه دو پا مصدوم شده و به بیمارستان منتقل می‌شود.

برق گرفتگی و سقوط سیمبان جوان

یکی از کارگران «سیمبان» مصدوم حادثه برق گرفتگی شرکت توزیع برق شهر «بنارویه» شهرستان لارستان که بر اثر سقوط از پایه به شدت زخمی شده بود، روزگذشته در بیمارستان جان باخت.

 

به گزارش ایلنا، یکی از کارگران سیمبان مصدوم حادثه برق گرفتگی شرکت توزیع برق «بنارویه» شهرستان لارستان که حدود دو هفته پیش بر اثر سقوط از پایه فشار ضعیف دچار مصدومیت شده بود، روزگذشته (۱۲ مرداد) در بیمارستان جان باخت.

 

یکی از کارگران سیمبان شرکت توزیع برق در تشریح جزئیات مرگ همکار خود گفت: این حادثه حدود دو هفته پیش برای یکی از همکاران سیمبان به نام «یونس ملایی» که در واحد عملیات واتفاقات شرکت توزیع برق شهر بنارویه فعالیت داشت، اتفاق افتاده است.

 

او گفت: در روز حادثه «ملایی» هنگام کار بر اثر برق گرفتگی از پایه فشار ضعیف سقوط می‌کند و از ناحیه دو پا مصدوم شده و به بیمارستان منتقل می‌شود.

 

وی اضافه کرد: شدت جراحات وارده به حدی بوده که پزشکان ناچار می‌شوند دو پای ملایی را قطع کنند که درنهایت روز گذشته او به دلیل عفونت‌های ایجاد شده نتوانست بیش از این درد را تحمل کند و جان باخت.

 

طبق اظهارات یکی دیگر از کارگران شرکت توزیع برق فارس؛ یونس مولایی از سیمبانان زحمتکش اداره گروه اتفاقات و عملیات شهر بنارویه شهرستان لارستان بود که عصر روز گذشته مراسم تشیع وی در زادگاهش در روستای «کهنه» بخش مرکزی لارستان برگزار شد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه