ارسال به دیگران پرینت

خداحافظی مجتبی حسینی با ذوب آهن

اعضاء هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در جلسه ظهر امروز خود رأی به قطع همکاری با مجتبی حسینی دادند.

خداحافظی مجتبی حسینی با ذوب آهن

مجتبی حسینی کار خود را در پنجره تابستانی پس از اینکه با مس کرمان موفق به صعود نشد، با نفت مسجد سلیمان آغاز کرد و توانست 22 امتیاز در نیم فصل اول بگیرد و تیمش را در پایان نیمه اول مسابقات در رتبه دوازدهم قرار داد.

 

در سوی دیگر شرایط ذوب آهن با رحمان رضایی به هم ریخته بود و این تیم تنها 11 امتیاز کسب کرده بود تا مدیران باشگاه اصفهانی سرانجام تصمیم به تغییر در کادر فنی خود بگیرند و پس از کش و قوس های فراوان و گزینه های مختلفی که مطرح شد، مجتبی حسینی که با شکایت نفت مسجد سلیمان این شهر را ترک کرد، به تیم سابقش بازگشت و مامور نیفتادن ذوب آهن شد.

 

ذوب آهن با کرکیچ آخرین بازی نیم فصل را پس از برکناری رحمان رضایی برگزار کرد و با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شد؛ از دیدار بعدی که در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار شد، مجتبی حسینی روی نیمکت سبزپوشان اصفهانی نشست.

 

این مربی شروع خوبی در  بازگشت به ذوب آهن داشت و توانست از 6 مسابقه ابتدایی 3 پیروزی و یک تساوی دشت کند و البته 2 بار هم تیمش مقابل فولاد خوزستان و پیکان شکست خورد. در ادامه اما کار ذوب آهن با چند شکست سخت شد. سه شکست پیاپی برابر استقلال، گل گهر و پرسپولیس که در میان آنها شکست برابر استقلال در جام حذفی نیز رقم خورد، کار حسینی را سخت کرد. در ادامه شرایط برای سبزها با تساوی مقابل آلومینیوم و شکست مقابل تراکتور سخت تر هم شد.

 

با این حال مجتبی حسینی 2 بازی رو در رو با رقبای مستقیمش برای نیفتان در  خانه پیش رو داشت؛ 2 دیداری که باید مقابل سایپا و نساجی مازندران برگزار می شد. به جرات می توان گفت تساوی برابر سایپا که با گل دقایق آخر محمدزاده به دست آمد، همان یک امتیازی بود که ذوب آهن را در لیگ نگه داشت. آنها در ادامه اگرچه نفت مسجد سلیمان را شکست دادند ولی مقابل نساجی مازندران، سپاهان و مس رفسجان شکست خوردند تا در روز آخر تنها به لطف پیروزی 5 بر 1 تراکتور مقابل سایپا که یکی از نتیجه های عجیب فصل بود، در رقابت ها بمانند.

درنهایت ذوب آهن با کسب 15  امتیازی در نیم فصلی که مجتبی حسینی سرمربی این تیم بود، موفق شد با 26 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا به لیگ 21 برسد؛ اما چند روز پس از برگزاری آخرین بازی فصل و در شرایطی که صحبت های زیادی در مورد آینده سرمربیگری حسینی در ذوب اهن وجود داشت، هیئت مدیره باشگاه اصفهانی تشکیل جلسه داد و رای به برکناری مجتبی حسینی داد.

گفتنی است در جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن که ساعتی پیش به پایان رسید، کارنامه 6 مربی برای هدایت سبزپوشان اصفهانی مورد بررسی قرار گرفت و به زودی از میان آنها یکی به عنوان سرمربی تیم انتخاب خواهد شد.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه