ارسال به دیگران پرینت

سیاستی که برای اکران آن لاین اعمال میشودچیست ؟

در جلسه امروز قرار شد که صاحبان فیلم‌های «گیسوم»، «کله پوک» و «مورچه‌خوار» قرارداد با سالن‌های سینما را به امضا برسانند.

سیاستی که برای اکران آن لاین اعمال میشودچیست ؟

شورای صنفی نمایش از این پس برای اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی نیز تصمیم‌گیری می‌کند.

از سال گذشته قرار بود یک شورای ویژه برای اکران آنلاین فیلم‌ها که پس از شیوع کرونا رونق گرفت، تشکیل شود اما این مسئله به نتیجه مشخصی نرسید و حالا خبر می‌رسد که فیلم‌ها برای اکران آنلاین در پلتفرم‌های اینترنتی درخواست خود را باید ابتدا به شورای صنفی نمایش ارائه کنند.

در این باره مرتضی شایسته - دبیر شورا-  گفت: در جلسه امروز دهم مردادماه مقرر شد صاحبان فیلم‌های متقاضی اکران آنلاین درخواست خود را ابتدا به شورای صنفی نمایش ارائه کنند، نامه بگیرند و بعد برای اکران آنلاین اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه شورایی که در گذشته بحث آن بود به نظر می‌رسد منتفی شده است، درباره سیاستی که برای اکران آن لاین قرار است اعمال شود بیان کرد: اولویت ما اکران در سالن‌های سینمایی است و براین اساس تصمیم می‌گیریم که هر فیلم مثلا دو هفته یا سه هفته روی پرده باشد و بعد راهی اکران آنلاین شود.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین قرار شد که صاحبان فیلم‌های «گیسوم»، «کله پوک» و «مورچه‌خوار» قرارداد با سالن‌های سینما را به امضا برسانند و بعد برای تعیین نوبت اکران به شورای صنفی نمایش مراجعه کنند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه