ارسال به دیگران پرینت

طرح فروش فوری خودرو با شرایط عجیب | مشتریان می‌توانند ثبت نام کنند

سایپا از امروز ۱۶ تیرماه، فروش فوری و پیش فروش خودروی کوییک R را آغاز کرده است. این خودروساز اعلام کرده که برخی از محدودیت‌های قبلی برای پیش‌فروش را حذف کرده است.کدام محدودیت‌ها حدف شده است؟

طرح فروش فوری خودرو با شرایط عجیب   | مشتریان می‌توانند ثبت نام کنند

فروش فوری و پیش‌فروش خودروی سایپا کوییک R از صبح امروز آغاز شد و تا سه روز ادامه دارد. بر اساس اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا، در طرح فروش فوری کوییک R، قیمت این خودرو ۱۴۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان اعلام شده و گفته می‌شود خودرو سه ماهه تحویل مشتری داده می‌شود.

اما در طرح پیش‌فروش موعد تحویل خودرو دی، بهمن و اسفندماه است. متقاضیان باید مبلغ ۷۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان در زمان ثبت‌نام پرداخت کنند. مابقی هزینه خودرو به قیمت روز و هنگام تحویل در زمستان ۱۴۰۰ از مشتریان دریافت می‌شود.

همچنین این خودروساز اعلام کرده که در این مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله کوییک آر به درخواست متقاضیان برخی از محدودیت‌ها از جمله پلاک فعال انتظامی، سند در رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و نمایندگی و همچنین عدم خرید طی ۴۸ ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو برداشته شده و مشتریان می‌توانند بدون این محدودیت‌ها ثبت نام کنند.

مهلت ثبت‌نام از ۱۶ تیرماه ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و سه روز ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت شرایط به سایت saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

 

منبع : تجارت‌نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      برای دلالان اشنایان خودشان نمایندگی ها

    • داریوش جمشیدی ارسالی در

      کوییک دنده ای

    • احوازی ارسالی در

      ملت فقط دوباره برجام اجرا شود وروزی دومیلیون بشکه نفت صادر کنیم باپول نفت اجناس وارداتی از بیرون خریداری میشود و پول بودجه از نفت تأمین می‌شود وصد در صد قیمت خودرو افت زیادی خواهد کرد مردم آگاه باشید خودرو سازها دارند خودشان به آب و آتش می‌زنند که زودتر قبل از توافق برجام ماشینهاشو رو به قیمت بالا بفروشد بخاطر همین دارند شرایطی که قبلاً گذاشته بودند رو لغو می‌کنند بخاطر فریب مردم هست لطفاً تا 5ماه کسی خودرو نخرید باورید کنید پشیمان می‌شوید الان بااین قیمت‌ها نجومی بخرید حتما قیمت‌ها افت زیادی می‌کند

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه