ارسال به دیگران پرینت

حیرت در فوتبال المپیک توکیو؛ شکست عجیب برای آرژانتین

تیم فوتبال آرژانتین در ادامه رقابت‌های فوتبال المپیک توکیو لحظاتی پیش در دیداری خارج از تصور مقابل استرالیا تن به شکست داد تا یکی از شگفتی‌های این بازی‌ها رقم بخورد. در سایر بازی‌های انجام شده مصر و اسپانیا به تساوی بدون گل رضایت دادند، نیوزلند با یک گل کره جنوبی را از پیش رو برداشت، مکزیک ۴ بر یک فرانسه را مغلوب کرد، ساحل عاج ۲ بر یک عربستان را از پیش رو برداشت.


 حیرت در فوتبال المپیک توکیو؛ شکست عجیب برای آرژانتین

تیم فوتبال آرژانتین در ادامه رقابت‌های فوتبال المپیک توکیو لحظاتی پیش در دیداری خارج از تصور مقابل استرالیا تن به شکست داد تا یکی از شگفتی‌های این بازی‌ها رقم بخورد.

 در این دیدار که از ساعت ۱۵ به وقت تهران آغاز شد تیم فوتبال استرالیا برخلاف تصورات و در دقیقه ۱۴ بازی موفق به گلزنی شد. در ادامه این بازی نماینده آمریکا جنوبی به دنبال جبران نتیجه و فرار از شکست بود اما جریان بازی به سود آرژانتین پیش نرفت تا در دقیقه ۴۸ رانسیکو اورتگا با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.

نیمه دوم آرژانتین نتوانست به آنچه می‌خواهد برسد و به‌رغم تلاش‌هایی که کرد در دقیقه ۸۰ یک بار دیگر دروازه خود را باز شده دید تا آنها در نخستین بازی یک شکست عجیب را متحمل شوند.

در سایر بازی‌های انجام شده مصر و اسپانیا به تساوی بدون گل رضایت دادند، نیوزلند با یک گل کره جنوبی را از پیش رو برداشت، مکزیک ۴ بر یک فرانسه را مغلوب کرد، ساحل عاج ۲ بر یک عربستان را از پیش رو برداشت.

در ادامه این بازیها تا این لحظه ژاپن با یک گل از آفریقای جنوبی پیش است، رومانی یا همین نتیجه از هندوارس پیشی گرفته و بآلمان نیز ۳ گل از برزیل دریافت کرده است (این بازیها در حال انجام است و هنوز تمام نشده)

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پارالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه