ارسال به دیگران پرینت

کلانتری: باید برنامه آسیایی داشته باشیم

فجرسپاسی در انگلیس و آمریکا هم هوادار دارد

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: هوداران ما از کشورهای مختلف مانند انگلستان و آمریکا عکس‌هایشان با پرچم زرد را برایمان فرستادند که واقعا از این موضوع خوشحال شدم.

فجرسپاسی در انگلیس و آمریکا هم هوادار دارد

علی اصغر کلانتری در مورد حس قهرمانی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر اظهار داشت: خدارا شکر می‌کنم که بعد از ۸ سال و با پشت سر گذاشتن یک سال خیلی سخت تیم استان فارس به حق خودش رسید. حس خیلی خوبی دارم. خوشحالی ما بیشتر به خاطر شادی مردم است. استان ما و حتی کشور احتیاج داشت که تیمی مثل فجر شهیدسپاسی به لیگ برتر برگردد.

سرمربی فجر سپاسی شیراز تصریح کرد: با زحمات و کمک همه این اتفاق افتاد. بیشتر از همه مجموعه سپاه و سردار یدالله بوعلی (فرمانده سپاه فجر استان فارس) و مجموعه باشگاه در این اتفاق نقش داشتند. همه دست به دست همه دادند و پای کار بودند. با حمایت همه جانبه آن‌ها و همچنین مسئولین استانی این اتفاق تاریخی برای شیراز، استان و کشور رقم خورد.

وی در خصوص اینکه آیا در ابتدای فصل تصور می‌کرد با کسب قهرمانی در لیگ دسته اول، راهی لیگ برتر شود، گفت: اول سال تیم بدون سرمربی بود. ۲ بازی گذشته بود که سردار بوعلی و هیات مدیره از من خواستند اضافه شوم. من هم بدون هیچ پیش شرطی و با عشق و افتخار پذیرفتم. بازی به بازی نگاه کردیم. باید هم تیم را می‌شناختم و هم اینکه همزمان نتیجه می‌گرفتیم. کارمان سخت بود اما خداراشکر اتفاق خوبی در پایان کار برایمان افتاد.

کلانتری در مورد اینکه دو فصل قبل هم فجرسپاسی با هدایت او در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داشت اما این اتفاق نیفتاد و به این ترتیب حرف و حدیث‌هایی پیرامون خودش و دیگر اعضای تیم مطرح شد، عنوان کرد: یک بار با برق و دو بار با فجر در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفتیم اما مشکلات و اتفاقات جام را از ما گرفت. واقعا در یک قدمی جام و صعود بودیم. با اینحال امسال به لطف خدا با اینکه باز هم مشکلاتی داشتیم توانستیم به لیگ برتر برسیم.

وی در خصوص برنامه ریزی برای حضور درلیگ برتر اظهار داشت: مساله‌ای که دل ما را قرص می‌کند، دیدگاه وسیع، کلان و ورزشی سردار بوعلی است. او یک تیم معمولی نمی‌خواهد و به دنبال تشکیل یک تیم در سطح آسیا است. باید برای فجرسپاسی برنامه ریزی آسیایی کنیم و راهی که تراکتور رفت را برویم. مجموعه سپاه و سردار بوعلی، استاندار و نماینده‌های مجلس این دیدگاه را دارند. ان‌شاالله این هفته جلسه خوبی خواهیم داشت و منابع مالی مشخص می‌شوند تا بتوانیم حضور پرقدرتی در لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی فجر سپاسی با تشکر از هواداران این تیم گفت: این قهرمانی را به خانواده شهدا و تمام هواداران تیم در ایران و خارج از ایران تبریک می‌گویم. هواداران فجر از انگلستان، اتریش، استرالیا، آمریکا و... عکس‌های خودشان را با پرچم زرد برای ما فرستادند که من واقعا خوشحال شدم.

کلانتری با تقدیم این قهرمانی به شهید مجید سپاسی تصریح کرد: وقتی تیم توسط آقای جعفری که اولین مدیرعامل فجر بود تشکیل شد، یگان فجر نام داشت و مجید هم از بازیکنان تیم بود. او فوتبالیست خیلی خوبی بود. بعد از شهادتش تیم به فجر شهید سپاسی تغییر نام داد. این تیم اولین تیم به نام شهید است و به همین خاطر مردم آن را دوست دارند. هرکس خالصانه و پاک در این تیم کار کند، شهید سپاسی هم به او کمک می‌کند. امسال هم با لطف خدا و برکت شهید بود که تیم توانست به لیگ برتر برسد.

 

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه