ارسال به دیگران پرینت

وزارت بهداشت:

آغاز ثبت‌نام متولدین قبل از سال ۱۳۴۰ برای واکسن کرونا در سامانه سلامت

تهران - ایرنا - روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جدیدترین اطلاعیه خود از متولدین سال ۱۳۴۰ و قبل از آن خواست برای تزریق واکسن کرونا در سامانه سلامت ثبت‌نام کنند.

 آغاز ثبت‌نام متولدین قبل از سال ۱۳۴۰ برای واکسن کرونا در سامانه سلامت

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شماره ۱۰ روابط عمومی وزارت بهداشت که روز یکشنبه انتشار یافت، آمده است:‌ متولدین سال ۱۳۴۰ و قبل از آن برای دریافت نوبت واکسیناسیون کووید ۱۹ در سامانه سلامت به نشانی SALAMAT.GOV..IR ثبت نام کرده و در پی دریافت پیامک برای دریافت واکسن به مراکز مندرج در پیامک نوبت، مراجعه کنند.

وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در این اطلاعیه از هموطنان خواست تا از هر گونه مراجعه حضوری قبل از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا رییسی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۳ تیر ماه از آغاز واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا از روز پنجشنبه ۲۴ تیر ماه خبر داد.

وی افزود: واکسن برای افراد ۶۰ سال به بالا در مرحله اول و دوم به اندازه کافی موجود است.

تاکنون ۶ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۲۴۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۲۶۸ هزار و ۸۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۸ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۷۰ دُز رسید.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      تکلیف متولدین ۱۳۴۰به بالا چیه،اونابایدچیکارکنن،متولدین شصت سال به بالا فراخوانده شدن،پنجاه سال به پایین هم همینطور،تکلیف افراد،دهه چهل تاپنجاه رواعلام نکردین،دلیلش چیه،

    • ناشناس ارسالی در

      به نظرم باید نظامیان چه ارتشی چه سپاهی و چه بسیجی فعال باید آنها هم در اولویت باشند چون آنها هم بیشتر چه در ماموریت و چه غیره اولین کسانی هستند که با مردم تماس داشته

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه