ارسال به دیگران پرینت

۱۸ نفر به خاطر عکس سلفی جان خود را از دست دادند +عکس

وقوع رعد و برق و صاعقه در هند، جان ۱۸ نفر از افرادی را که در برج توریستی جیپور مشغول عکاسی بودند گرفت.


۱۸ نفر به خاطر عکس سلفی جان خود را از دست دادند +عکس

وقوع رعد و برق و  صاعقه در هند، جان  ۱۸ نفر از افرادی را که در برج توریستی جیپور مشغول عکاسی بودند گرفت.

بر اساس گزارش نیویورک پست، یک حمله صاعقه مرگبار، روز یکشنبه باعث کشته شدن ۱۸ نفر گردشگر  در برج دیده بانی شد، این افراد مشغول سلفی گرفتن با گوشی‌های هوشمند خود بودند.

در مجموع ۲۷ نفر در بالای قلعه عامر که قدمت آن به قرن ۱۲ باز می‌گردد، حضور داشتند. با آغاز رعد و برق شدید و  صاعقه برخی از قربانیان به زمین پریدند و مقامات انتظامی گزارش داده اند که بیشتر آن‌ها جوانان بوده اند.

یک شاهد عینی این حادثه می‌گوید: "بسیاری از مردم در مقابل چشمان ما مردند. اگر مردم کمک می‌گرفتند و مقامات به موقع می‌رسیدند، آن‌ها زنده بودند، ما بسیاری از مردم را پایین آوردیم. ما افرادی را که هنوز زنده بودند نجات دادیم. "

ده‌ها نفر دیگر در نتیجه طوفانی که شمال هند را مورد هجوم قرار داد، کشته شدند. ۹ مورد مرگ دیگر در ایالت راجستان، جایی که جیپور واقع شده است، رخ داده است. حداقل ۴۱ نفر دیگر در ایالت اوتار پرادش و هفت نفر دیگر در مادیا پرادش جان خود را از دست دادند.

اعضای نیرو‌های دولت مقابله با بلایای هند (SDRF) پس از حمله صاعقه که منجر به کشته شدن ۱۸ نفر شد، محل را بررسی کردند. حمله صاعقه در هند غیر معمول نیست، جایی که صاعقه حداقل ۲۰۰۰ شهروند را سالانه می‌کشد، به ویژه در مناطق روستایی و کشاورزی که بیشتر مردم در محیط باز  کار می‌کنند و وقت خود را در خارج از خانه  می‌گذرانند.

عکس سلفی

مرگ ناگهانی ۱۸ نفر به خاطر عکس سلفی

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه