ارسال به دیگران پرینت

سرمربی‌گری مهدوی‌کیا در تیم امیدصحت ندارد

در حالی که ساعتی قبل فدراسیون فوتبال از سرمربی‌گری مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی امید خبر داده بود، اکنون عزیزی خادم می‌گوید باید با این مربی و باشگاه هامبورک مذاکره کند!


سرمربی‌گری مهدوی‌کیا در تیم امیدصحت ندارد

در حالی که ساعتی قبل فدراسیون فوتبال از سرمربی‌گری مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی امید خبر داده بود، اکنون عزیزی خادم می‌گوید باید با این مربی و باشگاه هامبورک مذاکره کند!

حدود یک ساعت قبل فدراسیون فوتبال در خبری غیرمتتظره اعلام کرد با تصویب اعضای هیات رئیسه، مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و ششهاب الدین عزیزی خادم مسئولیت عقد قرارداد با این مربی را برعهده دارد.

در متن منتشر شده از سوی فدراسیون ابهام بزرگی وجود داشت چرا که هیچ اشاره‌ای نشده بود که آیا مهدوی کیا این سمت را پذیرفته است یا خیر و از طرفی معمولا ابتدا توافق حاصل می‌شود و در ادامه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال آن را رد یا تایید می‌کند.

با گذشت یک ساعت از این اطلاع رسانی، فدراسیون فوتبال این خبر را اصلاح کرد و فقط از مذاکره با مهدوی کیا خبر داد!

 سایت فدراسیون فوتبال با اصلاح تیتر خبر "مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید شد" به "مذاکره فدراسیون فوتبال با مهدوی کیا برای هدایت تیم امید" نوشت: در پی برگزاری نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مذاکره با مهدوی کیا جهت هدایت تیم ملی فوتبال امید آغاز می‌شود. با تصویب اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مقرر شد تا فدراسیون فوتبال مذاکره خود را با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید آغاز کند. به رییس فدراسیون این اختیار داده شد که پروسه قرارداد با ایشان در دستور کار قرار گیرد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال گفت: مذاکراتی با آقای مهدی مهدوی کیا در چند روز گذشته انجام دادیم و در مورد مسائل مربوط با تیمهای پایه و امید صحبت‌های مهمی انجام شد. به همین ترتیب با توجه به در پیش بودن مرحله مقدماتی انتخابی المپیک (این مسابقات ارتباطی به المپیک ندارد!) توافقات اولیه به صورت کلی با آقای مهدوی کیا انجام و قرار شد با توجه به قراردادی که او با باشگاه هامبورگ دارد، بعد از صحبت نهایی با مسوولان این باشگاه، برنامه جامع خودشان را برای ساماندهی تیم‌های ملی فوتبال پایه و سرمربیگری تیم المپیک به فدراسیون اعلام کنند.

عزیزی خادم افزود: احتمالا در صورت توافق نهایی، دستیاران آلمانی در کادر ایشان حضور خواهند داشت. ما امیدواریم شرایط برای این همکاری که منشا اتفاقات مثبت و بزرگ برای فوتبال ایران خواهد بود هرچه زودتر با توافق مهیا شود که جزییات این مذاکرات و برنامه ریزی به زودی اعلام می شود.»

دیگر نکته جالب توجه در این خبر، اشاره عزیزی خادم به مرحله مقدماتی انتخابی المپیک است؛ در حالی که مسابقات پیش رو هیچ ارتباطی به المپیک ندارد و در دوره پیش رو یعنی مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا 2022، هیچ تیمی به المپیک نمی رود و در دوره آینده یعنی در سال 2024 برای المپیک فرانسه این رقابت ها برگزار خواهد شد!

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه