ارسال به دیگران پرینت

ثروتمندترین فردجهان انتخاب شد

در بروزرسانی اخیر فهرست ثروتمندترین افراد دنیا جف بزوس از برنارد ارنولد و ایلان ماسک پیشی گرفت.

 ثروتمندترین فردجهان انتخاب شد

فهرست رتبه بندی میلیاردر‌های فوربس در زمان حال، فراز و نشیب‌های روزانه ثروتمندترین افراد جهان را ردیابی و بررسی می‌کند. بستر ردیابی ثروت، بروزرسانی‌های مداوم در مورد ارزش خالص و رتبه بندی هر فرد را ارائه می‌دهد. ارزش سهام عمومی افراد هر ۵ دقیقه با باز شدن بازار‌های سهام بروز می‌شود (برای قیمت سهام ۱۵ دقیقه تأخیر وجود دارد). افرادی که ثروت آن‌ها به طور قابل توجهی به شرکت‌های خصوصی گره خورده است، دارایی خالص آن‌ها یک بار در روز به روز می‌شود.

در مواردی که فردی صاحب سهامی در یک شرکت خصوصی باشد که ۲۰ ٪ یا بیشتر از ارزش خالص آن را به خود اختصاص داده، ارزش شرکت با توجه به شاخص بازار خاص صنعت یا منطقه که توسط شرکای فوربس ارائه می‌شود، تنظیم می‌شود. در ادامه فهرست ثروتمند‌ترین افراد دنیا را می‌بینید که به ترتیب ارزش خالص رتبه بندی شده است.

فهرست جدید ثروتمندترین افراد دنیا

در رتبه نخست جف بزوس ۵۷ ساله را می‌بینیم که با ۲۱۰ میلیارد دلار صدرنشین این فهرست است. جف بزوس اکثر ثروت خود را از راه شرکت چند منظوره آمازون و شرکت فضایی بلو اوریجین به دست آورده است.

جایگاه دوم را نیز برنارد ارنولد ۷۲ ساله فرانسوی و خانواده اش تصاحب کرده اند. ثروت او حدود ۱۸۹ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و گفته شده که سرمایه گذاری شغل اصلی او و خانواده اش است.

ایلان ماسک ۵۰ ساله نیز که مالک شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس است با ۱۶۳ میلیارد دلار دارایی در رتبه سوم جای گرفته است.‌ می‌توانید جزئیات تغییرات را در تصویر بالا مشاهده کنید.

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه