ارسال به دیگران پرینت

آه مایوسان به ثروت ایلان ماسک گرفت

ایلان ماسک جایگاه خود را به عنوان دومین فرد ثروتمند جهان از دست داد. توییت‌های اخیر ماسک قیمت بیت‌کوین را با افت قابل توجه مواجه و معامله‌گران را به شدت عصبانی کرده بود. اکنون نوبت به ثروت او رسید تا یک پله در لیست جهانی افت کند.

آه مایوسان به ثروت ایلان ماسک گرفت

بنیان‌گذار تسلا دوشنبه پس از افت ۲.۲ درصدی قیمت سهام این شرکت، این جایگاه را به برنار آرنو، مدیرعامل شرکت لویی‌ویتان واگذار کرد. ماسک رتبه اول شاخص میلیاردرهای بلومبرگ را هم حدود دو ماه پیش به جف بزوس، بنیان‌گذار آمازون باخته بود. ثروت او با افت ۲۴ درصدی از سقف، اکنون به حدود ۱۶۰ میلیارد دلار رسیده است. نکته قابل توجه آن است که ارزش خالص دارایی‌های او با ۹ میلیارد دلار کاهش از ابتدای سال، بیشترین افت را در بین میلیاردرهای آمریکایی داشته است.

این‌ها به دنبال آن اتفاق می‌افتد که ماسک آخر هفته گذشته با اعلام آنکه تسلا دیگر بیت‌کوین را برای خرید محصولات خود نمی‌پذیرد، موجب ریزش نزدیک به ۲۰ درصدی قیمت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال شده بود. اظهارات دیروز او در توییتر هم موجب شد تا برخی گمان کنند تسلا بیت‌کوین‌های خود را در سقف قیمتی به فروش رسانده است. به این ترتیب قیمت بیت‌کوین از مرز ۴۵ هزار دلار هم پایین‌تر رفت و نمکی بر زخم معامله‌گران پاشیده است.

منبع : بورسان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه