ارسال به دیگران پرینت

کنفدراسیون فوتبال آسیا | درخواست باشگاه النصر پذیرفته نشد

کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست باشگاه النصر برای برگزاری بازی با تراکتور در خاک عربستان را رد کرد.طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قانون بازی در زمین بی‌طرف برای بازی‌های نماینده‌های ایران و عربستان همچنان برقرار است.


کنفدراسیون فوتبال آسیا  |  درخواست باشگاه النصر پذیرفته نشد

کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست باشگاه النصر برای برگزاری بازی با تراکتور در خاک عربستان را رد کرد.

به گزارش  گل عربی، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قانون بازی در زمین بی‌طرف برای بازی‌های نماینده‌های ایران و عربستان همچنان برقرار است. به همین خاطر کنفدراسیون فوتبال آسیا از تیم های استقلال و النصر عربستان که به ترتیب میزان الهلال و تراکتور هستند درخواست کرد که زمین بی‌طرف را برای میزبانی خود انتخاب کنند.

باشگاه النصر عربستان با وجود فرصت دو هفته‌ای که AFC داد همچنان اصرار داشت که در ورزشگاه خانگی خود از نماینده ایران پذیرایی کند.

این باشگاه در نامه‌ای رسمی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد بر حق میزبانی خود از تراکتور اصرار و اعلام کرد که می خواهد در ورزشگاه مرسول مبارک از نماینده ایران پذیرایی کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ نامه النصر را دارد و درخواست این باشگاه عربستانی را رد کرد. به این ترتیب بازی النصر و تراکتور سازی هم مانند بازی استقلال و الهلال باید در زمین بی طرف برگزار شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه