ارسال به دیگران پرینت

مهره امنیتی اسرائیل استعفا داد

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت را در خصوص استعفای خود مطلع کرد.

مهره امنیتی اسرائیل استعفا داد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک دفتر نخست وزیر در این باره اطلاع داد.

در اطلاعیه دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آمده است: مئیر بن شبات، مشاور امنیت داخلی و رئیس شورای امنیت داخلی عصر چهارشنبه به نخست وزیر اطلاع داد که تا پایان اوت به کارش ادامه می‌دهد و بعد از آن بنت فردی را جایگزین او خواهد کرد.

شبات به مدت چهار سال در این پست بوده و ریاست هیئت اسرائیلی در مذاکرات سازش با امارات، بحرین، سودان و مراکش را برعهده داشت.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: در زمان تشکیل دولت بن شبات با درخواست بنت برای ابقا در پستش به منظور تسهیل تداوم ثبات و حفظ وظیفه موافقت کرد.

این دفتر ادامه داد: رئیس شورای امنیت داخلی به دولت و تیمش در جریان تصدی پست‌هایشان کمک کرد.

براساس بیانیه دفتر بنت، نخست‌وزیر در آینده نزدیک همزمان با گذار منظم اختیارات با همکاری رئیس در حال کناره‌گیری شورای امنیت داخلی، فردی جدید را برای این پست منصوب خواهد کرد.

بنت از شبات به دلیل نقش حرفه‌ای‌اش در امنیت این رژیم تشکر و ابراز امیدواری کرد که او نقش بیشتری در توسعه این رژیم در آینده ایفا کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بن شبات به خاطر سال‌ها موفقیت و تلاش حرفه‌ای در امنیت اسرائیل قابل تقدیر است. او در پست‌های مختلف دستاوردهای خوبی داشته و درک عمیقی از چالش‌های دیپلماتیک و امنیتی فرا روی اسرائیل دارد. حتی در زمان بحران کرونا مئیر شب و روز برای سلامتی شهروندان کار کرد.

بن شبات مراکشی الاصل بوده و در سال ۱۹۶۶ متولد شده است.

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه