ارسال به دیگران پرینت

پایان قرارداد «مسی» با بارسا نیمه‌شب امروز

«لیونل مسی» از نیمه شب امروز (سی‌اُم ژوئن/نهم تیرماه) بازیکن آزاد خواهد بود؛ دست کم روی کاغذ اینگونه است و کاپیتان آلبی سلسته به هیچ باشگاهی متعهد نیست.


 پایان قرارداد «مسی» با بارسا نیمه‌شب امروز

ایرنا: از زمان بازگشت «خوآن لاپورتا» به باشگاه بارسلونا در ماه مارس، امضای قرارداد جدید با مسی همواره هدف شماره یک وی بوده اما رکورددار بیشترین گل زده تاریخ کاتالان‌ها تاکنون موفق به توافق با آبی اناری‌ها نشده است.

بد نیست یادآور شویم که مسی تابستان سال گذشته آماده ترک نیوکمپ بود و با ارسال فکسی به «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس وقت باشگاه خواستار جدایی از بارسا شد اما آبی اناری‌ها که تمایلی به جدایی فوق ستاره خود نداشتند، با اشاره به بند فسخ 700 میلیون یورویی وی، موفق به منصرف کردن مرد آرژانتینی شدند.

لاپورتا آگاه بود که مجبور است شرایط را تغییر دهد و از این رو در طول مبارزه انتخاباتی خود همواره این موضوع را به وضوح اعلام می کرد که مسی به وی اعتماد دارد زیرا لاپورتا در نخستین دوره حضور در بارسا به تعهداتش در قبال مسی پایبند بوده است.

با این حال، حالا چهار ماه از بازگشت لاپورتا به بارسا گذشته و و هیچ توافقی مابین باشگاه بارسا و مسی صورت نگرفته است.

لاپورتا با لیونل مسی رابطه بسیاری خوبی دارد و به نظر مشکلی برای امضای قرارداد جدید با مسی وجود نداشته باشد.

البته دلیل مهم دیگری که لاپورتا را نسبت به امضای قرارداد جدید با مسی ترغیب کرده، قراردادهای اسپانسرینگ و سودآور باشگاه است. شرکت‌های معتبر زیادی با بارسا قرارداد داشته و در صورت جدایی مسی احتمال قطع همکاری آنان با بارسلونا بعید نیست.

این احتمال نیز وجود دارد که لاپورتا تا پیش از نیمه شب امروز برای امضای قرارداد با مسی وارد عمل شده و تمام مشکلات باقیمانده حل و فصل شود.

مسی در حال حاضر در کوپا آمریکا تیم ملی آرژانتین را همراهی می‌کند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بنظر که بیا استقلال

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه