ارسال به دیگران پرینت

نشریه مارکا

مسی دو سال دیگر در نیوکمپ می‌ماند

دنبال تصمیم «لیونل مسی» برای تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا، به نظر داستان طولانی شایعات جدایی وی از آبی‌اناری ها سرانجام به پایان رسیده است.

مسی دو سال دیگر در نیوکمپ می‌ماند

نشریه اسپانیایی مارکا گزارش کرد که مسی با باشگاه بارسا برای امضای قراردادی دو ساله به توافق رسیده و تنها کاری که او باید انجام دهد این است که پای قرارداد را امضا کند.

قرارداد فعلی مرد آرژانتینی در پایان ژوئن به پایان می‌رسد و باتوجه به انتشار این خبر، هواداران باشگاه نفس راحتی خواهند کشید.

همچنین براساس گزارش «میگوئل ریکو» از نشریه کادنا کوپ، تنها جزئیات قرارداد در دست اقدام بوده و کاپیتان آبی اناری‌ها قرارداد جدید خود را در دفتر باشگاه امضا خواهد کرد.

پس از آنکه فوق ستاره آرژانتینی تصمیم خود را برای ترک بارسال به طور علنی اعلام کرد، «جوزپ ماریا بارتومئو» رییس سابق این باشگاه استعفا کرد.

علاوه بر این، به ستاره آلبی سلسته اجازه داده شد تا در دیدار پایان لالیگا غیبت کرده تا بتواند برای حضور در کوپا به اندازه کافی استراحت کند.

فوق ستاره ۳۳ ساله باشگاه بارسلونا در تمام دوران حرفه‌ای خود در نیوکمپ بوده و برای نخستین بار در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ تصمیم به جدایی گرفت.

رقابت‌های کوپا آمریکا که به دلیل پاندمی کرونا یک سال به تعویق افتاده، از ۱۳ ژوئن با دیدار آرژانتین و شیلی آغاز خواهد شد.

بارسلونا فصل جاری را با هفت امتیاز کمتر از اتلتیکومادرید قهرمانان و پنج امتیاز کمتر از رئال رده دومی، در جایگاه سوم به پایان رساند.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه