ارسال به دیگران پرینت

بیت کوین از این هم بیشتر سقوط می کند؟| احتمال سقوط بیت‌کوین تا ۱۵هزار دلار

بیت کوین از این هم بیشتر سقوط می کند؟| احتمال سقوط بیت‌کوین تا ۱۵هزار دلار تخمین زده شده است. وضعیت بیت کوین به کجا ختم می شود؟

بیت کوین از  این هم بیشتر سقوط می کند؟| احتمال سقوط بیت‌کوین تا ۱۵هزار دلار

اسکات ماینرد، مدیر صندوق مدیریت سرمایه گوگنهایم گفت که میزان ریزش قیمت بیت‌کوین را می‌داند. ‌او گفت که قیمت این رمزارز تا ۱۵۰۰۰ دلار کاهش می‌یابد.

‌اسکات ماینرد مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گوگنهایم است که به عنوان بخش مدیریت سرمایه و سرمایه‌گذاری هولدینگ گوگنهایم پارتنرز فعالیت می‌کند. این شرکت مدیریت ۲۷۰ تریلیون دلار دارایی، پورتفویی متشکل از سهام، درآمد ثابت و استراتژی‌های جایگزین دارد.

‌وی در مصاحبه‌ای با شبکه CNBC درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت بازار بیت‌کوین گفت: ‌وقتی به داده‌های تکنیکال نگاه کنیم، حد نهایی سقوط قیمت حدود ۱۰۰۰۰ دلار خواهد بود. اما می‌دانید این قیمت کمی غیر واقعی است بنابراین من پیش بینی می‌کنم ۱۵۰۰۰ دلار.

‌این پیش‌بینی پیرو نظری دیگر از او بود که سه‌شنبه گذشته بر روی حساب توییترش منتشر کرد: چشم‌انتظار سقوط بیشتری در بازر کریپتو باشید حالا که بیت‌کوین حمایتش را شکسته است. حمایت بعدی محتمل حوالی ۲۰۰۰۰ دلار است.

او طی چند ماه گذشته پیش‌بینی‌های متعددی درباره آینده خرسی بازار در کوتاه مدت داشته است. او ماه گذشته در مورد فروش گسترده هشدار داده بود و در اردیبهشت از اصلاح شدید بیت‌کوین گفته بود.

‌علی‌رغم پیش‌بینی خرسی او برای بیت‌کوین در کوتاه مدت، او برای آینده قیمتی این رمزارز خوش‌بین است و اعتقاد دارد قیمت آن ممکن است به ۶۰۰,۰۰۰ دلار نیز برسد. وی گفت: ‌ما بررسی‌های بنیادی زیادی انجام می‌دهیم. اگر وضعیت عرضه بیت‌کوین در جهان را با عرضه طلا مقایسه کنید… و اگر بیت‌کوین قرار باشد به چنان اعدادی برسد، صحبت از بیت‌کوین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار دلاری در میان خواهد بود.

‌او در ادامه مصاحبه‌اش، روند صعودی قیمت بیت‌کوین را تحت تاثیر نقدینگی بانک مرکزی دانست و هشدار داد با کاهش آن نقدینگی، قیمت بیت‌کوین نیز کاهش خواهد یافت.‌

‌ماینرد اشاره کرد که او به سرعت در قیمت ۲۰۰۰۰ دلار دوباره وارد بازار نخواهد شد و این ارز دیجیتال باید چند سالی در رنج بماند تا دوباره قیمتش افزایش یابد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه