ارسال به دیگران پرینت

ائتلاف برخی افراد علیه رهبری؟!| سخنان جنجالی امام جمعه کرج درباره ائتلاف برخی علیه رهبری

ائتلاف برخی افراد علیه رهبری؟! سخنان جنجالی امام جمعه کرج درباره ائتلاف برخی علیه رهبری خبرساز شده است. امام‌جمعه کرج معتقد است، برخی افراد علیه رهبری ائتلاف کردند.

ائتلاف برخی افراد علیه رهبری؟!| سخنان جنجالی امام جمعه کرج درباره ائتلاف برخی علیه رهبری

امام جمعه در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تقدیر از حضور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا ، اظهار داشت: انتظار این است با این انتخاب توسعه ای در معیشت، اشتغال و تولید ایجاد شود.

امام جمعه کرج، گفت: آمریکا در داخل ایران با برخی از افراد و هنرمندان یک ائتلاف ایجاد کرد که در این ائتلاف همه بر علیه رهبری فشار آوردند که از عقایدش دست بردارد و از جهات مختلف فشار آوردند که نظرات ایشان در داخل نظام محقق نشود.

حجت الاسلام حسینی همدانی، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: امیدواریم رئیس جمهور منتخب با سابقه فساد ستیزی در قوه قضاییه در دولت با فساد مبارزه کنند و اگر جلوی فساد گرفته شود مفسد به وجود نمی آید.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه اقدامات قوه قضاییه سبب زنده شدن امید مردم شد ، ادامه داد: نقش قوه قضائیه در حفظ حقوق مردم، تحقق عدالت و مبارزه با جرائم سازمان یافته و مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار تعیین کننده است‌.

وی با بیان اشاره دشمنی‌های مداوم آمریکا بر علیه ملت ایران، اظهار داشت: خط نفوذ در داخل کشور تلاش می‌کند بر تن گرگ لباس میش بپوشانند و چهره جنایتکار این کشور را بزک کرده و پای بیگانه را به کشور باز کنند.

وی گفت: تمام مردم جهان به شناختی از آمریکا رسیده اند که هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا می کشند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه جنگ و ترور و انفجار و تجزیه طلبی توسط آمریکا از ایران برای ضربه زدن به انقلاب شروع شد ، تصریح کرد: نظام اسلامی توانست این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و قدرت بازدارندگی را بالا ببرد و از جنگ و خون ریزی جلوگیری کند.

امام جمعه کرج ، گفت : آمریکا در داخل ایران با برخی از افراد و هنرمندان یک ائتلاف ایجاد کرد که در این ائتلاف همه بر علیه رهبری فشار آوردند که از عقایدش دست بردارد و از جهات مختلف فشار آوردند که نظرات ایشان در داخل نظام محقق نشود.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه تغییر قانون اساسی و ایجاد فشار بر ملت ایران، تضعیف سپاه و نقش ولایت فقیه و تغییر قانون اساسی در دستور کار قرار گرفت ، تصریح کرد: با این اهداف دشمنان به دنبال برهم زدن رابطه بین مردم و نظام هستند و فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن در داخل و خارج به واسطه ماهواره‌ها و رسانه‌های از جمله این اقدامات است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه آمریکا در دوره های مختلف قصد داشت ایران را از نظر سیاسی منزوی کند ، ادامه داد: در این مدت به خاطر وادادگی‌ها و تهدیدها برخی از مسئولان به فرصت تبدیل نشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به تلاش ایران برای خنثی سازی تحریمها و کارشکنی‌ها ، گفت: رهبری معظم انقلاب دستورالعمل اقتصادی مقاومتی را برای مقابله با دشمنی آمریکا صادر کردند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه