ارسال به دیگران پرینت

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با آیت‎ الله رئیسی دیدار کرد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالیرتبه نظامی در دیدار با آیت‎ الله رییسی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با آیت‎ الله رئیسی دیدار کرد

 ستاد رییس جمهوری منتخب، سرلشکر حسن باقری و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزیر دفاع و جمعی از فرمانده عالیرتبه نظامی کشورمان صبح امروز سه ‎شنبه  با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با آیت ‎الله  سید ابراهیم رییسی دیدار کردند.

فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی آیت‎الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری بر آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقاء توانمندی های جمهوری اسلامی در عرصه ‎های مختلف و شکل گیری ایران قوی تأکید کردند.

آیت ‎الله سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به کار گیری همه توانمندی‌های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.

پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین رئیس نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در دیدارهای جداگانه با حضور در دفتر آیت الله رئیسی، انتخاب ایشان از جانب ملت را تبریک گفتند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه