ارسال به دیگران پرینت

نخست وزیر اسرائیل:

بازگشت به برجام خطا است از انجام توافق جدید با ایران خودداری کنید

«نفتالی بنت» نخست وزیر جدید اسرائیل، در واکنش به پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، از کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان، چین و روسیه که در حال مذاکره با تهران برای احیای برجام هستند خواست تا از انجام توافق جدید با جمهوری اسلامی ایران خودداری کنند. بنت که در اولین جلسه کابینه سخن می گفت، مدعی شد: این آخرین فرصت برای این کشورها است که هوشیار شده و از انجام توافق جدید با ایران خودداری کنند.


 بازگشت به برجام خطا است  از انجام توافق جدید با ایران خودداری کنید

نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی به پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران واکنش نشان داد.

به گزارش  رویترز، «نفتالی بنت» نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی، در واکنش به پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران، از کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان، چین و روسیه که در حال مذاکره با تهران برای احیای برجام هستند خواست تا از انجام توافق جدید با جمهوری اسلامی ایران خودداری کنند.

بنت که در اولین جلسه کابینه سخن می گفت، مدعی شد: این آخرین فرصت برای این کشورها است که هوشیار شده و از انجام توافق جدید با ایران خودداری کنند.

نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد خاورمیانه هنوز از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ که پول زیادی را نصیب ایران کرد، بهبود نیافته که سخن از احیای برجام مطرح است اما بازگشت به برجام خطا است و بار دیگر به ایران مشروعیت خواهد داد.

براساس گزارش مهر، وی در اولین سخنرانی خود در کنیست در مقام نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز گفته بود برجام یک توافق بد بود و بازگشت به آن خطا است.

بنت در ادعایی واهی و بی اساس برنامه هسته ای صلح آمیز ایران را «بزرگترین تهدید» برای رژیم اشغالگر صهیونیستی توصیف کرده است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه