ارسال به دیگران پرینت

جهانگیری هم مردم را به صندوق رای دعوت کرد

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید گلایه‌ها را در این مقطع کنار گذاشت و به آینده ایران و نظام جمهوری اسلامی فکر کرد و برای دفاع و صیانت از جمهوریت در پای صندوق رای حاضر شویم.

جهانگیری هم مردم را به صندوق رای دعوت کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات بر اساس اندیشه امام و آرمان های انقلاب مسیر تحقق دموکراسی است.

وی ادامه داد: انتخابات بر اقتدار ایران تأثیر گذار است. انتظار می رفت شورای نگهبان از این فرصت یک صحنه رقابتی و حداکثری بوجود آورد اما چنین نشد و به نقطه‌ای رسید که مقام معظم رهبری فرمودند درباره برخی ‌افراد ظلم و جفا شده و باید جبران شود اما جبران نشد. 

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید گلایه‌ها را در این مقطع کنار گذاشت و به آینده ایران و نظام جمهوری اسلامی فکر کرد و برای دفاع و صیانت از جمهوریت در پای صندوق رای حاضر شویم و از نامزدی که در دفاع از حقوق اکثریت مردم و گذر از مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف نقش مهمی رادارد انتخاب کنند.

 

منبع : مشرق
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اقای جهانگیری هشت سال وعده دروغ. اگر شما تعیین صلاحیت میشدید. رای خیلی خیلی کم برخوردار. در سال ۹۶ به وعده های یادتان هست مردم ....‌‌‌ عمل نکردید.

    • ناشناس ارسالی در

      خود مردم اگاه هستند شرکت پرشور خواهند داشت. اگر هم مشارکت کم باشد به خاطر عملگرد نادرست وضعیف شما می باشد.نه چیز دیگر.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه