ارسال به دیگران پرینت

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی:

تداوم ممنوعیت سفرهای غیر ضروری به مشهد

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی آخرین وضعیت ممنوعیت‌های تردد بین شهری به مقصد مشهد را تشریح کرد.

تداوم ممنوعیت سفرهای غیر ضروری به مشهد

سرهنگ محمد قانعی‌نژاد جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ورود و خروج به شهرهای نارنجی ممنوع است و از آن جایی که مشهد در وضعیت نارنجی قرار دارد، ورود به مشهد با پلاک غیربومی ممنوع است.

او افزود: خودروهای غیربومی در صورت ورود به مشهد از طریق دوربین‌ها و همکاران ما در راهنمایی و رانندگی جریمه خواهند شد و جریمه اعمال شده توسط دوربین‌های نظارتی ۲۰۰ هزار تومان است.

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: اعمال جریمه توسط دوربین‌ها در اصل ۵۰۰ هزار تومان باید باشد، اما به این علت که وضعیت نارنجی شهرها برای دوربین‌ها تعریف نشده است در حال حاضر جریمه وضعیت زرد به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال می‌شود.

سرهنگ قانعی نزاد بیان کرد: همکاران ما در صورت مشاهده پلاک غیربومی چنانچه ضرورتی برای تردد احساس نکنند مبالغ یک میلیون تومان، ۵۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان را برای سفر از شهرهای قرمز، نارنجی و زرد در شهر مقصد اعمال خواهند کرد.

او تصریح کرد: مجوز علوم پزشکی برای تردد قابل قبول نیست و افرادی که می‌خواهند به شهرهای ممنوعه مانند مشهد وارد شوند باید با مراجعه به فرمانداری شهر خود و اعلام دلایل سفرشان، مجوز ضروری تردد را از فرمانداری مربوطه دریافت کنند.

جانشین رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی تاکید کرد: احتمالا شرایط ممنوعیت‌ها برای انتخابات متفاوت باشد؛ صحبت‌هایی در خصوص لغو و تغییر ممنوعیت‌ها انجام شده، اما هنوز دستوری صادر نشده است؛ به محض اعلام و ابلاغ دستور مربوطه، اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

سرهنگ قانعی نژاد اظهار کرد: تشدید ممنوعیت‌های ورود به مشهد در این ایام از طریق رسانه‌ها اعلام شده، اما هنوز دستور آن ابلاغ نشده است. چنانچه این ابلاغ صورت گیرد، ممنوعیت‌های ورود به مشهد تشدید می‌شود؛ به عنوان مثال خودروهایی با پلاک تهران از سبزوار برگشت داده می‌شوند و نمی‌توانند وارد مشهد شوند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه