ارسال به دیگران پرینت

خواسته مهم از کاندیداهای ردصلاحیت شده| کاندیداهای ردصلاحیت شده دلایل ردصلاحیت‌شان را منتشر کنند

خواسته مهم از کاندیداهای ردصلاحیت شده جالب است. کاندیداهای ردصلاحیت شده دلایل ردصلاحیت‌شان را منتشر کنند. سخن علی لاریجانی را دنبال کنید.

خواسته مهم از کاندیداهای ردصلاحیت شده| کاندیداهای ردصلاحیت شده دلایل ردصلاحیت‌شان را منتشر کنند

جماران نوشت: امروز علی لاریجانی با استناد به دستورالعمل رهبر انقلاب از شورای نگهبان خواسته است تا مستندات رد صلاحیت او را رسما اعلام کنند.

در این باره نکاتی گفتنی است:

نخست آنکه ممکن است شورای نگهبان بگوید ما فقط باید، آن مستندات را در اختیار شخص «نامزد رد صلاحیت شده» قرار دهیم. در این صورت پیشنهاد می کنم جناب آقای دکتر لاریجانی همت کنند و برای خدا شخصا آن مستندات را تحویل بگیرند و آن را منتشر کنند.

نکته دوم آنکه چه خوب است سایر نامزدهای رد صلاحیت شده از قبیل آقایان جهانگیری، پزشکیان، احمدی نژاد، دهقان، ضرغامی، شریعتمداری، محسن هاشمی، و….هم مشابه همین درخواست را مطرح کنند و اگر قبلا هم این کار را کرده اند مجددا به این امر اقدام کنند. کمپین خوبی است که شورای نگهبان را به اعلام ادله خود ملزم کند.

و نکته آخر آنکه همه دلسوزان انقلاب برای خاطر خودشان هم که شده باید به این عملکرد شورای نگهبان که به هیچ کس پاسخگو نیست، اعتراض کنند.

هیچ کس حتی شخص دکتر لاریجانی تصور نمی کرد که روزی این شتر به منزلگاه او برسد. شک نکنید که فردا این «رد صلاحیت بدون پاسخگویی» به طرفداران امروز شورای نگهبان هم می رسد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه