ارسال به دیگران پرینت

اتهام زدن به دولت در مناظره تلویزیونی

عضو شورای مرکزی حزب مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی گفت: هر چند نقد عملکرد دولت مستقر در مناظرات سیاسی انتخاباتی امری طبیعی است اما اتهام زدن رویه شایسته‌ای نیست و نامزدها باید به جای آن، به نقد عملکرد دولت بپردازند تا پایه‌ای برای ارایه برنامه‌های دولت آینده باشد.

اتهام زدن به دولت در مناظره تلویزیونی

محسن قریب اظهار داشت: شاید به چالش کشیدن سیاستها و برنامه های دولت مستقر بتواند بخشی از مخاطبان را به فکر وادشته و حتی حضور آنان در پای صندوق های رای را افزایش دهد، اما تجربه ادوار انتخابات گذشته ثابت کرده است که عملکرد صدا و سیما و فضای این رسانه برای برگزاری مناظرات، چندان چالش برانگیز نیست و در این زمینه توفیق چندانی نداشته است.

وی بیان کرد: فضای انتخابات در سال جاری چندان دلگرم کننده نیست و نامزدهای انتخاباتی در مناظره تلویزیونی خود نتوانستند در جذب مخاطب چندان موفق عمل کنند و بیشتر از آنکه برنامه یکدیگر را برای اداره کشور به چالش بکشند، به منازعات شخصی و مانور دادن روی موضوعات فردی پرداختند.

این فعال سیاسی با اشاره به تبلیغات ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: تبلیغات محیطی نامزدهای انتخاباتی به جز آقای رئیسی چندان راضی کننده نیست و ستادهای مرکزیشان هم خیلی شکل نگرفته است و فعالیت اصلاح طلبان نیز در این انتخابات کمرنگ است و در این بخش چندان سرمایه گذاری نکرده اند که شاید در روزهای آتی این فضا تغییر کند.

قریب اظهار داشت: انتخابات فرصت مغتنمی است تا تک تک افراد در جامعه ایرانی نظر خود را برای تعیین سرنوشت کشور اعلام کنند و بی اعتنا به این موضوع نباشند،  فعال شدن بیشتر ستادهای انتخاباتی نامزدها در روزهای پیش رو می تواند شور و هیجان شرکت در انتخابات از سوی مردم را افزایش دهد.

وی بیان کرد: فعالیت در فضای مجازی هزینه زیادی برای نامزدها ندارد و بیشتر تبلیغات به این سمت سوق یافته است اما به دلیل حجم بالای تبادلات پیامی در این فضا، تبلیغات انتخاباتی چندان اثرگذار نیست و باید ستادهای انتخاباتی در حوزه تبلیغات محیطی قوی تر ظاهر شوند.

عضو شورای مرکزی حزب مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: راه گفتگو در فضای مجازی برای عرضه دیدگاه نامزدهای انتخاباتی در خصوص کشورداری بسته است و این رویه چندان اثرگذار نیست، در صورتی که در ستادهای انتخاباتی تولید محتوای لازم انجام گیرد، بازنشر آن در فضای محیطی و فضای مجازی اثرگذاری زیادی خواهد داشت.

قریب افزود: تبلیغات در حوزه انتخابات شوراهای شهر نیز ضعیف است و باید برای ترمیم حضور ستادهای انتخاباتی در فضای تبلیغات چاره ای اندیشید تا مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه