ارسال به دیگران پرینت

کمالی: اینکه اصولگرایان خود را پیروز صحنه انتخابات می‌دانند، خنده‌دار است

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: اینکه اصولگرایان خود را پیروز صحنه انتخابات می دانند، خنده دار است در مسابقه بدون رقیب جدی برنده شدن خیلی افتخار آفرین نیست و پیروزی تلقی نمی شود.

کمالی: اینکه اصولگرایان خود را پیروز صحنه انتخابات می‌دانند، خنده‌دار است

«حسین کمالی»، دبیرکل حزب اسلامی کار، در خصوص شرایط پیش روی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان از حدود 6 ماه پیش تصمیم قاطع خود را گرفته اند که در انتخابات شرکت موثر و فعال و نقش آفرینی سیاسی اجتماعی داشته باشند و بتوانند در این صحنه حضور پیدا کنند و به جمعیت خاموش و بی تفاوت اضافه نشوند و در حقیقت یک نقش موثر و سازنده ای را ایفا کنند. اینکه کسانی که برگزار کننده انتخابات هستند احساس کنند که به چنین نقشی جامعه و حاکمیت نیازمند است و اصلاح طلبان می توانند چنین نقشی را عهده دار شوند تعیین کننده برنامه های بعدی انتخاباتی اصلاح طلبان است.

او در خصوص سخنانی مبنی بر تعویق انتخابات خاطرنشان کرد: برنامه تعویق انتخابات و عقب افتادن انتخابات پیشنهاد دولت نبوده، یکی از احزاب اصلاح طلب آن هم به دلیل اینکه وضعیت کرونا باعث می شود تا عده کمتری در انتخابات حضور پیدا کنند و مشارکت کاهش پیدا کند این پیشنهاد را داده است و این پیشنهاد اصلاح طلبان نیز نبوده است.

او اضافه کرد: پیشنهادی که این حزب اصلاح طلب داده بود پیشنهادی نبوده که کار دولت فعلی ادامه پیدا کند و زمان بیشتری در اختیار داشته باشند، چون دولت تا زمانی که دولت بعدی روی کار بیاید مدیریت صحنه را دارد. این نوع گفتگوها در حقیقت یک نوع جوسازی و فضاسازی و یک نوع جنگ روانی است که برای تشویش اذهان عمومی شروع می کنند.

کمالی تصریح کرد: اینکه اصولگرایان خود را پیروز صحنه انتخابات می دانند، خنده دار است در مسابقه بدون رقیب جدی برنده شدن خیلی افتخار آفرین نیست و پیروزی تلقی نمی شود. جایی که همه رقبا را زمین گیر کنند و با مقررات و ضوابطی که خودشان وضع کرده اند رقبا را از صحنه خارج کنند بعد هم بیایند به تنهایی در میدان تاخت و تاز کنند و بگویند که ما برنده شدیم این برنده شدن نیست. من به چهره کسانی که می خواهند قیافه پیروزی به خود بگیرند می خندم. 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه