ارسال به دیگران پرینت

محسن مهرعلیزاده :

به دختر خانم ها نباید پیامک وحشت ارسال شود

مهر علیزاده گفت: اگر رئیس جمهور شوم در عرض سه ماه مردم را واکسینه می کنم.

به دختر خانم ها نباید پیامک وحشت ارسال شود

محسن مهرعلیزاده از نامزدهای ریاست جمهوری در پاسخ به نقد نامزدهای دیگر و دفاع از برنامه هایش گفت: 

در مورد معلولین آقای قاضی زاده به حق صحبت کردند بنده هم در این باره برنامه جامعی دارم که بایدبرای رفت و آمدهای معلولان و رشد شان برنامه ریزی شود. 

جوانان بسیاری در مورد سن ازدواج  قرار دارند ۱۰ میلیون جوان بلاتکلیف دارید در حالی که جوانان، واقعیت های جامعه هستند ما باید سبک های متفاوت دهه۷۰، ۸۰ و ۹۰را بپذیریم به دختر خانم ها نباید پیامک وحشت ارسال شود  اینکه عده ای رعب و وحشت در جامعه  ایجاد می کنند و یا عده ای از جوانان در پارک آب بازی می کنند دستگیر می شوند. این می شود فرار نخبگان.

در مورد کرونا دولت کوتاهی کرده است وزیر بهداشت کوتاهی کرده  چراکه در مورد واکسن کرونا به موقع عمل نکرده است در مورد واکسن کرونا کوتاهی کرده است. واکسن کره ای ۱۰ دلار است به پول کشور ۲۰۰ هزار تومان.  باید به مردم اجازه داده می شد که واکسن وارد می کردند همه واکسینه می شدند. وزیر بهداشت می خواهد کادر درمان را با شعر و مردم را با قسم حضرت عباس مدیریت کند و بگوید. از خانه بیرون نیایند. اگر رئیس جمهور شوم در عرض سه ماه مردم را واکسینه می کنم. بخش خصوصی می توانند واکسن وارد کنند. در مورد بازنشستگان هم برنامه باید داشته باشیم .

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه