ارسال به دیگران پرینت

سعید جلیلی :

این صحبت های دوستان نامزدها به مردم کمک نمی کند

سعید جلیلی از نامزدهای ریاست جمهوری درباره نقد سخنان نامزدها گفت: اگر جمهوریت و انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری صحبت می کنیم باید مردم ما بدانند اولویت ها چیست.

این صحبت های دوستان نامزدها به مردم کمک نمی کند

 سعید جلیلی از نامزدهای ریاست جمهوری درباره نقد سخنان نامزدها گفت:

یکی از مشکلاتی که در کشور پیش نمی رود فرهنگ سیاسی است. این اظهاراتی که دوستان مطرح می کنند تعارفات است در  واقع این تعارفات باعث می شود کار پیش نمی رود. رئیس جمهور کسی است که ماشین دولت را کار بیندازد  در واقع باید گفت این نوع مناظره و پاسخگویی آیا می تواند به مردم کمک کند غرض از این جلسه این است که مردم بتوانند انتخاب کنند. بسیاری از موضوعاتی که مورد توجه مردم است در صحبت های کاندیدا مطرح نمی شود در مورد روستا کسی از من سوالی از نپرسیده است در مورد زنان که ۵۰ درصد جمعیت کشور هستند در مورد جوانان و ورزش و غیره هم همینطور. این صحبت های دوستان نامزدها به مردم کمک نمی کند.

 نامزدها مجبوراً از فرصت سه یا پنج دقیقه‌ای خود استفاده کنند ولی این کمکی به مردم نمی‌کند. برای دستیابی به جهش کشور ما باید اولویت‌های خود را بدانیم. اینکه من برای مناظره دعوت کرده‌ام، برای این است که مردم بتوانند بهتر انتخاب کنند. خواهش من از نامزدها این است که اگر موافق هستند مناظره بعدی این شکلی نباشد. نمی‌خواهیم که تست هوش بگیریم. همه باید نظرات خود را درباره مسائل کشور بگویند و بحث کنند.

اگر  جمهوریت و انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری  صحبت می کنیم باید مردم ما بدانند اولویت ها چیست و نامزدها در مورد این اولویت ها حرف بزنند نباید حرف های پراکنده زد. رئیس جمهور باید کسی باشد  که با اقتدار دولت آینده را اداره کند . اگر می خواهیم اداره حداقلی نباشد رئیسی جمهور باید بگوید برای دستگاه ها چه ماموریتی و چه وظایفی را تعریف کنیم و مردم از رئیس جمهور پاسخگویی بخواهند.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه