ارسال به دیگران پرینت

رئیس منچسترسیتی به خاطر سوپرلیگ اروپا عذرخواهی کرد

رئیس باشگاه منچسترسیتی پیوستن این تیم به سوپر لیگ اروپا را اشتباه بزرگی خواند که مرتکب شده است.

رئیس منچسترسیتی به خاطر سوپرلیگ اروپا عذرخواهی کرد

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، خلدون مبارک رئیس باشگاه منچسترسیتی درباره پیوستن این تیم به سوپر لیگ اروپا گفت:‌ من می خواهم صحبت هایم را با عذرخواهی از هواداران شروع کنم. این یک اشتباه بزرگ بود. فکر می کنم که تصمیم باید از همان ابتدا گرفته می شد؛ تصمیم برای عدم حضور در این لیگ. من خیلی متاسفم. واقعا تصمیم سختی بود چون همه ما به نوعی تجارت می کنیم. 

 

او در ادامه گفت:‌ ما اشتباه را پذیرفته ایم. من نمی خواهم اینجا بنشینم و از دلیل این کار دفاع کنم. من تصمیم نهایی را در این مورد گرفته ام و مسئولیت کامل را بر عهده دارم. این یک اشتباه بزرگ بود.  

 

یک ماه قبل بود که رئال، بارسلونا ، یوونتوس، منچستر یونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، چلسی، آرسنال، اتلتیکومادرید، اینتر، میلان و تاتنهام ایجاد سوپرلیگ را اعلام کردند اما تحت فشار هواداران و مردم، به جز رئال، بارسلونا و یوونتوس، همه باشگاه ها از این پروژه کنار کشیدند.

 

در ابتدای هفته قبل، یوفا باشگاه های باقی مانده در سوپرلیگ را با تحریم تهدید کرد که در پاسخ، رئال مادرید ، بارسلونا و یوونتوس بیانیه مشترکی صادر کردند و یوفا را به دلیل فشار  بر باشگاه ها محکوم کردند.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه