ارسال به دیگران پرینت

برادران قاتل در کازرون دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در استان فارس از دستگیری ۲ برادری خبر داد که سال ۱۳۸۷ مرتکب قتل شده بودند.

 برادران قاتل در کازرون دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پلیس، سرهنگ اسماعیل زراعتیان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: اردیبهشت سال ۱۳۸۷ یک فقره قتل به پلیس اعلام و در بررسی‌ها مشخص می‌شود که راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت با اسلحه جنگی کلاش به سمت شخصی به هویت معلوم که در یک واحد مرغداری مشغول به کار بوده تیراندازی کرده او را کشته و فرار می‌کنند.

زراعتیان با بیان اینکه زمان وقوع قتل، ساعات پایانی شب بود و هیچ سرنخی هم از قاتلان در دست نبود، گفت: ماموران انتظامی پس از سال‌ها کار فنی و تخصصی موفق شدند هویت عاملان تیراندازی را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند ۲ برادر ۴۱ و ۴۳ ساله را به اتهام قتل یاد شده، دستگیر کنند، گفت: پس از انتقال آنان به مقر انتظامی، متهمان در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به قتل، انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کردند.

زراعتیان با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: برخورد با هنجارشکنان و کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار داشته و دارد.

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه