ارسال به دیگران پرینت

توقف تولید تلفن همراه ال جی از امروز

ال جی در اوایل آوریل رسماً خروج خود از تجارت تلفن همراه را تأیید کرد، اما برای خاتمه کار‌ها به مدتی زمان نیاز داشت. طبق گزارشاتی که امروز از کره منتشر می‌شود، امروز، آخرین روز تولید گوشی‌ها و تبلت‌های ال جی است.

 توقف تولید تلفن همراه ال جی از امروز

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت تا مدتی دیگر به پشتیبانی از دستگاه‌های موجود ادامه خواهد داد. مدل‌های برتر نیز تا  سه سال پشتیبانی نرم افزاری دریافت می‌کنند، برای جزئیات بیشتر می‌توانید جدول زمانی به روزرسانی اندروید ۱۱ را بررسی کنید. برخی از مدل‌ها (از جمله تلفن‌های سری Q) اندروید ۱۲ را دریافت می‌کنند، انتظار می‌رود آخرین مدل‌های برتر به اندروید ۱۳ برسند.

کاربران می‌توانند از تاریخ ساخت دستگاه به مدت ۴ سال خدمات پس از فروش را دریافت کنند. کارخانه ال جی در هایپ هونگ که مرکز تولید گوشی‌های هوشمند آن بود، اکنون به تولید لوازم خانگی روی آورده است.

کارخانه ال جی الکترونیکس در ویتنام که بیشتر تلفن‌های ال جی در آن ساخته می‌شوند به لوازم خانگی تبدیل می‌شوند. ال جی قبلاً بخشی از ظرفیت تولید خود را به آنجا به لوازم خانگی تبدیل کرده بود که راهی برای اشتغال کارگران کارخانه‌های تولید تلفن‌های هوشمند است. کارگران باقیمانده از خطوط تلفن تا پایان ماه ژوئیه تعیین تکلیف می‌شوند.

ال جی

این کارخانه در هایپ هونگ در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و علاوه بر تلفن، تلویزیون و لوازم خانگی نیز تولید می‌کند. همچنین، شرکت‌های خواهر LG Innotek و LG Display در اینجا ماژول‌ها و نمایشگر‌های دوربین را تولید می‌کنند. می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره آینده کارخانه هایفون را در بیانیه مطبوعاتی ال جی بخوانید.

  ال جی،   در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی با فروش  ۶.۳ میلیارد دلار در سه ماهه دوم سال است. ال جی در سه ماهه نخست، بالاتر از رقیب اصلی Whirlpool قرار دارد.

 

فروش محدود LG Velvet ۲ Pro نیز با مشکلاتی روبرو شد. به عنوان نوعی خداحافظی نهایی، ال جی قرار بود تعداد محدودی از تلفن‌های  LG Velvet ۲ Pro (حدود ۳۰۰۰ دستگاه) را به کارمندان بفروشد، اما این کار طبق برنامه پیش نرفت.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه