ارسال به دیگران پرینت

نوبخت: ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد

دبیر 114 میلیارد خواست، 30 میلیارد گرفت!

در حضور معاون رییس جمهور در اردوی تیم ملی کشتی، قول بودجه ویژه 30 میلیاردی به این رشته داده شد.

دبیر 114 میلیارد خواست، 30 میلیارد گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دبیر مدت هاست که به خاطر کمبود بودجه کشتی از مسئولان انتقاد می کند و می خواهد که در آستانه المپیک بیشتر به وضعیت این رشته رسیدگی کنند. 


امروز در حالی که محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خانه کشتی حاضر شده بود، بودجه ویژه ای به کشتی اختصاص داده شد. 


طبق گفته رییس کمیته ملی المپیک 30 میلیارد تومان از سوی نوبخت به فدراسیون کشتی اعطا شده است. صالحی امیری در این باره گفت: چهار منبع مالی به کشتی وارد شد، کمیته المپیک، وزارت ورزش و یک تعهد هم آقای نوبخت معادل ۳۰ میلیارد تومان پذیرفت و اسپانسرها هم ورود کرده اند.


نوبخت نیز در حاشیه حضور خود در اردوی تیم ملی کشتی عنوان کرد: باید برای رشته‌هایی که باعث غرور ملی می‌شود برنامه‌ریزی مناسبی صورت بگیرد. پشتیبانی دولت از مسیر سازمان برنامه و بودجه در جهت اجرایی شدن برنامه‌ها است. برای افتخارآفرینی در ورزش کشور به ویژه رشته کشتی دو اقدام لازم بود. در کنار داشتن نیروهای مستعد، آماده کردن آنها برای مسابقات المپیک و جهانی و حمایت از آنها لازم بود. دبیر برای تهیه این سالن‌ها که امکان رشد جوانان را فراهم می‌کند تلاش کرده و این بازدید برای تکمیل پشتیبانی بودجه‌ای در این زمینه بود. منابع مالی مورد درخواست وی  مورد موافقت قرار گرفت و با پشتیبانی در کنار برنامه‌ریزی شاهد شکوفایی استعدادها و مدال آوری عزیزان در آینده نزدیک خواهیم بود.

 

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه