ارسال به دیگران پرینت

یک مقام مسئول:

آب و فاضلاب | بحثی در مورد تغییر تعرفه آب انجام نشده است

معاون آبفای کشور ضمن اشاره به بهره‌مندی ۴ میلیون مشترک از طرح آب امید گفت: هیچ موضوع تغییر تعرفه آب در دستور کار نیست.

 آب و فاضلاب |  بحثی در مورد تغییر تعرفه آب انجام نشده است

مسعود خشایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کاشان با بیان اینکه طرح آب امید از دی ماه سال ۱۳۹۹ اجرایی شده است، اظهار داشت: طبق برآورد اولیه ۴ میلیون مشترک شامل ۱۵ درصد خانگی مشترکانی هستند که رعایت الگوی مصرف را داشتند از پرداخت هرگونه وجه بابت آب بها معاف هستند.

وی با بیان اینکه با بررسی سه ماهه نخست از اجرای این طرح حدود چهار میلیون مشترک قبض آب بهای آنان صفر صادر شده است، افزود: تاکنون بحثی در مورد تغییر تعرفه انجام نشده است و از سوی دیگر منابع خوبی در حوزه آب و فاضلاب پیش‌بینی شده است که بعد از ابلاغ جداول تخصیص پیدا می‌کند.

معاون آبفا کشور با بیان اینکه با مساعدت و همراهی مجلس شورای اسلامی بودجه خوبی برای حوزه آب و فاضلاب در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: سال جاری اعتبار خوبی را برای این حوزه در نظر گرفته شده است و یکی از بهترین سال‌ها از نظر میزان اعتبار است.

وی ضمن اشاره به اهداف طرح آب امید گفت: طرح آب امید با استناد به تصویب نامه هیأت وزیران به منظور بهینه‌سازی مصرف و تشویق مشترکان به کاهش مصرف آب در حال اجرا است و مشترکان کم مصرف خانگی که از ابتدای دی‌ماه تا یک سوم الگوی تعیین شده در ماه از آب شرب استفاده کنند، از معافیت ۱۰۰ درصدی در پرداخت صورتحساب آب‌بها بهره‌مند می‌شوند.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه