ارسال به دیگران پرینت

حناچی: کرونا ۱۰۰ میلیارد تومان به حمل و نقل شهری تهران خسارت زد

شهردار تهران گفت: شرایط کرونایی به سیستم حمل و نقل شهری پایتخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت زده است.

حناچی: کرونا ۱۰۰ میلیارد تومان به حمل و نقل شهری تهران خسارت زد

پیروز حناچی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در این دوره از مدیریت شهر برنامه جامع حمل و نقل ریلی تصویب شد که پیش از این در هیچ جا ثبت نشده بود.

وی یادآورشد: این دوره اتصال قطار شهری به شهرهای اقمار تهران انجام شد و هنوز نیز ادامه دارد و کارهای مترو پرند و بهشت زهرا را در دست اجرا است که پیش بینی می شود روزانه ۳۰۰ هزار جابجایی داشته باشد.

حناچی اظهارداشت: شرایط کرونا را در این دوره از مدیریت شهری داشتیم که  برآورد اولیه ما بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان زیان و کاهش منافع در سیستم حمل و نقل شهری پایتخت است.

شهردار تهران گفت: در حوزه حمل و نقل مشکلات ارزی زیاد است و با وجود همه تنگناها ۲۵۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد.

وی خاطر نشان کرد: هوشمندسازی شهر، از برنامه هایی بود که در این دوره مدیریت شهری به شورای شهر ارائه شد و در شرایط کرونایی خدمات الکترونیک افزایش یافت و به کار آمد و رنکینگ جهانی تهران در این زمینه را ارتقا داد.

شهردار تهران اضافه کرد: رصدخانه تهران که از قبل پایه گذاری شده بود در این دوره شهری به تولید نقشه های مختلف در سطح شهر پرداخت.

وی اعلام کرد: بهره وری با هوشمندسازی سیستم ها افزایش یافته است و پسماند تهران از حدود هفت هزار به ۵.۷۰۰ هزار تن کاهش یافت.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه