ارسال به دیگران پرینت

وردبرمن با بوندس لیگا خداحافظی کرد+جزئیات

تیم وردبرمن با قبول شکست مقابل مونشن گلادباخ به بوندس لیگای دو سقوط کرد.

 وردبرمن با بوندس لیگا خداحافظی کرد+جزئیات

تیم وردبرمن به عنوان یکی از تیم های مطرح فوتبال آلمان طی دهه های اخیر بعد از 41 سال حضور مداوم در بوندس لیگای یک، فصل کابوس وار خود را با سقوط به بوندس لیگای دو به پایان رساند.

 

وردربرمن که در 6 بازی اخیر خود تنها موفق به کسب یک امتیاز از 18 امتیاز ممکن شده بود برای فرار از سقوط نیاز به کسب برد در بازی امروز خود مقابل مونشن گلادباخ در هفته پایانی فصل 2021-2020 داشت اما از کسب این برد بازماند.

این دیدار در حالی برگزار شد که مونشن گلادباخ با 46 امتیاز جایگاه هشتمی خود را تحت هر شرایطی و بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی با وردبرمن حفظ می کرد. این باعث امیدواری هواداران وردربرمن شده بود اما تیم آنها نتوانست از آخرین فرصت هم استفاده کند و با نتیجه 4 بر 2 از حریف خود شکست خورد.

 

بازی با گل دقیقه سوم لارس اشتیندل برای وردبرمن آغاز شد؛ گلی که کار را برای میزبان سخت کرد. وردربرمن پاسخی برای این گل نداشت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. نیمه دوم در حالی آغاز شد که سبز و سفیدها با توجه به تساوی بدون گل کلن مقابل شاکله هنوز شانس بقای خود را حفظ کرده بودند.

 

در نیمه دوم همه چیز به ضرر وردربرمن پیگیری شد و مونشن گلادباخ در دقایق 52 ، 58 و 67 توسط مارکوس تورام، رامی بنسبینی و فلورین نایهویس نتیجه کار را چهار بر صفر کرد. در بازی همزمان همچنان کلن و شاکله بدون گل به کار خود ادامه می دادند؛ وردربرمن در دقایق 81 و 83 توسط راشیکا فولکورگ دو گل را جبران کرد تا بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود مونشن گلادباخ به پایان برسد.

 

در بازی همزمان اما نتیجه ای رقم خورد که منجر به سقوط وردربرمن شد. کلن در دقیقه 86 با گل سباستین بورنائو موفق به شکست دادن شالکه شد؛ نتیجه ای که این تیم را 33 امتیازی کرده و به رتبه شانزدهم رساند. به این ترتیب، وردبرمن با سقوط به رتبه هفدهم از حضور در دیدار پلی آف برای بقا نیز بازماند و بعد از 41 سال از بوندس لیگای یک خداحافظی کرد.

 

گفتنی است که تیم وردربرمن در سال 1899 تاسیس شد و 4 قهرمانی در بوندس لیگای یک دارد. این تیم 6 بار هم فاتح جام حذفی فوتبال آلمان شده است. این تیم از سال 1979پای سابق بوندس لیگای یک بود و اینک بعد از 4 دهه باید از سال آینده در بوندس لیگای دو برای بازگشت به سطح اول فوتبال آلمان بجنگند.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه