ارسال به دیگران پرینت

تساوی بدون گل تراکتور و شارجه در نیمه نخست

دو تیم فوتبال تراکتور ایران و شارجه امارات در نیمه اول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی بدون گل تراکتور و شارجه در نیمه نخست

 دو تیم فوتبال تراکتور ایران و شارجه ایران از ساعت ۲۲:۳۰ در امارات و در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با  با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

تیم میزبان یعنی شارجه بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت. آن‌ها در ۵ دقیقه اول یکی دو موقعیت توسط کایو و شکوروف ایجاد کردند که با بی‌دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت. بعد از این گل تراکتوری‌ها به خودشان آمدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. یک بار هم تا دقیقه ۱۵ یک موقعیت نصفه و نیمه با ضربه سر بابایی روز ی دروازه میزبان ایجاد کردند که ثمری نداشت.

بعد از ۱۵ دقیقه ابتدایی، حدود ۱۰ دقیقه بازی با افت زیادی همراه شد و توپ بیشتر در میانه‌های میدان جریان داشت و اشتباهات فردی زیادی از سوی بازیکنان دو تیم رخ داد.

در دقیقه ۲۴، بازیکنان تراکتور با پاسکاری‌های مداوم و با همکاری عباس‌زاده و نریمان‌جهان، توپ را در پشت محوطه به بابایی رساندند که ضربه سر ضرب و بغل پا این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد شارجه جواب حمله تراکتور را با یک ضدحمله و روی حرکت انفرادی کایو داد که ضربه این بازیکن با واکنش اخباری به شکلی خطرناک به کرنر رفت.

پس از این دوباره بازی آرام شد و دو تیم نتوانستند از موقعیت‌های جسته و گریخته خود استفاده کنند و بازی با تساوی بدون گل در پایان نیمه اول به اتمام رسید. البته در دقیقه ۴۰ کایو یک فرصت تک به تک را در مصاف با اخباری از دست داد.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمان، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، محمد عباس زاده، میلاد فخر الدینی.

ترکیب الشارجه: عادل الهوسانی، عبدالله المزمی، کایو، محمد عبدالباسط، خالد بزیر، علی محمد، عبدالله غنیم، خالد ابراهیم، سالم صالح، پریرا، اتابک شوکوروف.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه